1403/01/09 14:07


296805
تاریخ انتشار: 1398/02/03 22:31
فرماندار شادگان از خدمت رساني و عملكرد كاركنان فرماندهي انتظامي اين شهرستان درخصوص سيل اخير تقدير كرد.

به گزارش عصرجهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهندس "سعيد حاجيان" اظهار داشت: با افزايش حجم آب رودخانه هاي كارون و بحره، برخي شهرها و روستاها دچار آب گرفتكي شده كه با تلاش تيم هاي عملياتي از ورود سيلاب به روستاهاي شهرستان شادگان جلوگيري شده است.

وي در ادامه با تقدير از اهالي شهرستان شادگان در خصوص همكاري با كليه نيروهاي خدماتي و امدادي، بيان داشت: مساله اي كه در مقايسه با گذشته در اين شهرستان مورد توجه بوده، به وجود آمدن امنيت پايدار براي مردم و در پي آن كاهش وقوع انواع سرقت و جرايم در اين شهرستان است.
مهندس حاجيان با اشاره به اينكه همچنان افكار اكثر اهالي منطقه شادگان بر پايه سنت هاي گذشته و با الهام از رأي متنفذين محلي بوده، تصريح كرد: كاهش وقوع انواع جرايم مديون برقراري ارتباط نزديك نيروي انتظامي با شيوخ، عشاير و معتمدين محلي و همچنين اهالي اين شهرستان ميسر گشته است.
وي در ادامه از تمامي ارگان هاي دخيل در خصوص آبگرفتگي و سيل از جمله نيروي انتظامي در راستاي خدمت رساني به سيل زدگان تقدير كرد و افزود: با بالا آمدن سطح آب رود كارون و رود بحره، پليس به همراه ساير نيروهاي امدادي و خدماتي به شادگان عازم شدند و براي بررسي اوضاع و بهبود شرايط اين شهرستان اقدامات لازم انجام شده است و با حمایت های خوب فرمانده انتظامی استان و با وجود ماموریت های مختلف خدمات رسانی مطلوبی به مناطق سیل زده انجام گرفته و قابل تقدیر است.
فرماندار شهرستان شادگان به احتمال ناامني و دستبرد به اموال مردم با توجه به وقوع سيل و بدنبال آن تخليه برخي از مناطق و عزيمت به اردوگاه ها اشاره و تأكيد كرد: با تلاش مأموران انتظامي حاضر در شهرستان شادگان و ديگر ارگان هاي امدادي و خدماتي، تا كنون اخباري حاكي از بروز ناامني به سبب تخليه برخي از مناطق گزارش نشده و امنيت به بهترين شكل برقرار است.
گفتنی است مهندس حاجیان در پایان از زحمات شبانه روزی پلیس به منظور ارائه خدمات مضاعف تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها:
شادگان ؛ سعید حاجیان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG