1403/01/10 16:08


296857
تاریخ انتشار: 1398/02/08 00:08
اسماء کمالی مجری توانمند و نام آشنای خوزستان؛ دیپلم افتخار بیست مجری برتر ایران و لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن کشور را کسب کرد

اسماء کمالی مجری توانمند و  نام آشنای خوزستان طی رقابت با مجریان سراسر کشور در نهمین جشنواره سالیانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران حائز دو رتبه دیپلم افتخار بیست مجری برتر ایران و دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن را در سطح کشوری از آن خود کرد.
این مجری خوزستانی که اجرای خود را با موضوع اثر سوء فضای مجازی برای کمک به نیازمندان در هتل همای تهران انجام داد، در  زمان دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن این لوح را به سیل زدگان خوزستان اهدا نمود.
اسماء کمالی مجری منتخب نهمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران تصریح کرد: در هنگام دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن از هیئت داوران اجازه خواستم تا ارزش معنوی این لوح تقدیر معتبر را تقدیم بکنم به همه مردان، زنان و فرزندان خوزستان زر خیز که نه، بهتر است این روزها بگویم خوزستان درد خیز چرا که مردمان استان خوزستان به جای پرداختن به آراستگی ظاهرشان و خانه هایشان در حال آراستن سیل بندهایی هستند که بیش از این سیل خانه هایشان را بر آب ندهند که پس از بیان این مطلب با شور و شوق خالصانه مجریان ایران زمین همه به افتخار مردمان مقاوم خوزستان دست نوازی کردند.
وی در ادامه افزود: در این جشنواره با بیش از صد مجری صحنه در سراسر کشور در دو روز به رقابت پرداختم که با رأی مستقیم هیئت داوران دیپلم افتخار بیست مجری برتر ایران به اینجانب اهدا گردید.
گفتنی است هیئت داوران این جشنواره از تیم 5 نفره صاحب نظران حوزه اجرا و گویندگی حرفه ای در سطح بین المللی، مجریان پیش کسوت رسانه ملی و همچنین اساتید به نام دانشگاه های معتبر علوم ارتباطات و نیز ادبیات فارسی کشور تشکیل شده بود که طی دو روز رقابتهای بیش از صد مجری از سراسر کشور را به داوری نشستند.
جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران برای نهمین سال پیاپی امسال در روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه در شهر تهران با حضور مجریان کسیری از سراسر کشور برگزار گردید.




Copy Right 2013 Artmis.ORG