1403/01/09 13:31


296955
تاریخ انتشار: 1398/02/18 01:19
یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه وجود هرگونه ارتباط نامتعارف بین شهرزاد میرقلی خان و محمد سرافراز را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از فارس، یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه وجود هرگونه ارتباط نامتعارف بین شهرزاد میرقلی‌خان و محمد سرافراز را تکذیب کرد.


این مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به سوابق شخصی و خانوادگی سرافراز، وی را از خانواده شهدا و دارای سلامت اخلاقی دانست و گفت هیچگونه پرونده‌ای در سازمان اطلاعات سپاه در زمینه ارتباطات نامتعارف بین سرافراز و شهرزاد میرقلی‌خان مطرح نبوده و طرح ادعاهایی از این دست صحت ندارد.
شهرزاد میرقلی خان اخیرا با انتشار ویدئویی مدعی شده بود سازمان اطلاعات سپاه، وی را تهدید به انتشار فیلمی از رابطه غیراخلاقی‌اش با محمد سرافراز کرده است.
به گزارش فارس شهرزاد میرقلی خان که ادعا می‌کرد مدتها در زندان آمریکا بوده پس از برگشت به ایران به عنوان بازرس ویژه رئیس سازمان صداوسیما در زمان سرافراز شروع به فعالیت کرد که این فعالیت با حواشی متعددی روبرو بود.
میرقلی خان سپس به عمان رفت و اخیرا با انتشار چند ویدیو ادعاهای عجیب و غریبی را مطرح کرده که هنوز از انگیزه‌های وی اطلاعی در دست نیست.
محمد سرافراز هم به تازگی مدعی شده به دلیل مبارزه با فساد از صداوسیما برکنار شده است. وی برای این ادعا سندی ارائه نکرده و صرفا اتهاماتی را متوجه برخی افراد حقیقی و حقوقی کرده است.




Copy Right 2013 Artmis.ORG