1403/01/10 00:48


297260
تاریخ انتشار: 1398/03/11 00:16
آئین بزرگداشت سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

عصرجهان-آئین بزرگداشت یاد و خاطره سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریورماه اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
این برنامه امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی شهیدپرور مسجدسلیمان و جوانان خوزستانی برگزار شد که حاضران به این شهید گلگون کفن ادای احترام کردند.
آئین بزرگداشت سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان واقع در کیلومتر 25 جاده لالی برگزار شد که حاضران یاد این جوان شهید را گرامی داشتند.
در این آئین، سنگ مزار سرباز شهید سعید کریمی از شهدای عملیات تروریستی رژه 31 شهریور ماه سال 1397 بر مزارش نصب شد.
همچنین حاضران در این برنامه یاد زنده یاد آمنصور کریمی پدر سرباز شهید سعید کریمی که روز جمعه ششم اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با بیستم شعبان به دیار باقی شتافت را نیز گرامی داشتند.
پدر سرباز شهید سعید کریمی که در روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز به شهادت رسیده بود هفت‌ماه بیشتر فراق فرزند شهیدش را تاب نیاورد و به او ملحق شد.

سرباز شهید سعید کریمی فرزند آمنصور از جوانان استان خوزستان است که در تاریخ 25 اسفندماه سال 1375 در اهواز به عنوان دومین فرزند دیده به جهان گشود و شادی را میهمان خانواده خود کرد.
وی پس از سپری کردن دوران کودکی به مدرسه رفت و تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را به پایان رساند که بعد از آن به دانشگاه رفت و موفق به دریاقت مدرک کاردانی رشته متالوژی شد.
پس از پایان دانشگاه این جوان بختیاری به سربازی اعزام شد و چند ماهی در حال انجام خدمت در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بود.
این جوان خوزستانی در صبح روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر از جمله سرباز شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد، سرباز شهید رضا شعیبی، سرباز شهید سینا آقاجری، سرباز شهید امید حسینی، سرباز شهید میلاد جهانگیری‌نژاد، سرباز شهید سیدخلیل هاشمی‌فر و سرباز شهید نبی دریس توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.
پیکر پاک سرباز شهید سعید کریمی از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریورماه به همراه دیگر شهدا، با حضور گسترده و کم نظیر مردم استان خوزستان، استان خراسان رضوی، استان لرستان، استان اصفهان و چند استان دیگر در اهواز تشییع شد.
 پس از آن پیکر سرباز شهید شهید کریمی به مسجدسلیمان انتقال یافت و به همراه سرباز شهید مهران زرافشان تشییع شد و در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع این شهرستان در نزدیکی مزار شهید محمدرسول کریمی آرام گرفت.
شهرستان مسجدسلیمان تا کنون شهدای زیادی را به اسلام تقدیم کرده است که شهید داریوش محمدی، سردار شهید بهنام محمدی‌راد، سردار شهید مسلم حاتمی، سردار شهید رضا شهنی‌فیض، شهید محمدرسول کریمی، سرباز جاویدالاثر شنبه تاوسه، شهید عزت‌الله رسولی، شهید عبدالغفور کاظمی بره بیچاست، شهید ایرج کریمی، شهید سید شاپور سیدی، شهید محسن بختیاری‌خواه، شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی، شهید مدافع حرم علی حسینی‌کاهکش، سرباز شهید مهران زرافشان و سرباز شهید سعید کریمی از جمله آنها هستند.

منبع/تسنیم

برچسب ها:
سعید کریمی ؛ مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG