1403/01/31 17:06


297475
تاریخ انتشار: 1398/03/27 10:12
دكتر موسوي فرماندار ويژه آبادان در حاشيه بازديد فرماندار از مناطق ذوالفقاري ، سده، دهكده بريم و كوي مقاومت از مسئولان حواست در قالب کارگروهی به صورت هفتگی از مناطق مختلف آبادان بازدید، و به سئوالات مردم پاسخ و نسبت به رفع مشكلات محلات اقدام فوري نمايد

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری عصرجهان، كارگروهي باحضور معاونت عمراني و تركيب شهردار و مدير آب و فاضلاب و برق تشكيل و هرهفته موظف شده است از مناطق مختلف آبادان بازديد و به سئوالات مردم پاسخ و نسبت به رفع مشكلات محلات اقدام فوري نمايد و گزارش دهد.


دکتر سید زین العابدین موسوی افزودند: امروز در جلسه تعيين و تكليف كالاهاي ملواني تصميمات خوبي اتخاذ شد مقرر است كالاي ملواني و ته لنجي عملا در رضايت مردم و خريداران تاثير مثبت داشته باشد.
دستگاههاي خدمات رسان كم كاريها را به گردن همديگر نيندازند ،بازرسي فرمانداري سريعا گزارشات لازم را تهيه تا به صورت جدي رسيدگي شود.
برخي دستگاهها توجهي به رعايت كاهش برق مصرفي نميكنند كه قرار شد اخطار كتبي به آنها از فردا داده شود.
از مردم شريف آبادان و مشتركين برق انتظار داريم كه در ساعات پيك مصرف از روشن كردن وسايل برقي غير ضروري خودداری نمایند و هر خانواده آباداني يك عدد لامپ را خاموش نمايند و لامپهاي پر مصرف را با لامپهاي كم مصرف تعويض و همكاري لازم را با توزيع برق داشته باشند. نماینده عالی دولت درآبادان افزود:
در جلسه اي كه با معاون وزير نفت داشتم مقرر شد فورا تكليف باشگاه نفت از باب هيات مديره و بودجه مشخص شود انتظار داريم امسال تيم صنعت نفت متفاوت تر از نیم فصل اول سال گذشته به ميدان آيد عمده ملاقاتي هاي امروز ما طرفداران فهيم تيم صنعت بودند .
خود را موظف و مكلف ميدانم در كنار مردم عزيزمان تيم را حمايت كنيم
مردم ما تيم صنعت نفت را در قواره ٤ بازي آخر فصل ميخواهند باشگاه و تيم صنعت حتما اين توانايي را دارند. موسوی ادامه داد:
جهاد كشاورزي با برنامه ريزي منسجم امسال به كشاورزي آبادان نگاه ويژه دارد حتما بايد امسال با كاشت پاجوش هاي زياد فراواني نخيلات را افزايش دهيم و همه چيز را براي باروري حداكثري نخيلات  در سال آينده آماده كنيم.
بنده مكلفم هر هفته دو روز نقاط مختلف شهر را پايش و مشكلات شهر را از مبادي مرتبط پيگيري نمايم.
معاون عمراني فرمانداري هرشب برنامه رسيدگي به مناطق مختلف را از بنده دريافت ميكند و كاملا در بطن مشكلات شهر قرار دارد.
مردم كمبودها و مشكلات را بدون رو در بايستي به بخش عمراني فرمانداري گزارش كنند و پاسخ بخواهند پاسخگويي وظيفه و تكليف ماست.
دانشكده علوم پزشكي مكلف شد تمام كالاهاي خروجي از گمرك را قبل از خروج از باب سلامت آزمايش و كنترل كند مواد غذايي مسئله دار حتما معدوم و كالاهاي بي كيفيت و مسئله دار مرجوع خواهند شد. وی گفت:
شناورهاي صيادي كه معمولا محصولات دريايي در برگشت به همراه نداشته باشند ابتدا سوختشان قطع و در صورت تكرار لغو مجوز ميشوند محصول صيد شده مربوط به مردم آبادان است نه تاجران بيگانه دريايي.
صيادان شريف زحمتكش در صيد و تحويل محصولات دريايي تشويق ويژه خواهند شد.
تاثير مجموعه تجارت ، صيادي، شهركهاي صنعتي و ديگر صنايع و منطقه آزاد و گمرك و بندر بايد در زندگي مردم آبادان تاثير محسوس داشته باشد براي رسيدن به اين هدف در حال برنامه ريزي هستيم. فرماندارویژه آبادان درپان
از فرمانده محترم نيروي انتظامي و مجموعه نيروي انتظامي بابت تلاشهاي شبانه روزي و عملكرد قابل قبولي كه در سه ماه اول سال جاري داشتند تشكر و قدرداني ميكنم.
به زودي صدها محله كوچك آبادان توسط تيمهاي انتظامي متشكل از نيروي انتظامي و بسيج به صورت شبانه روزي كنترل و پايش ميشود ان شاءالله نتيجه كار مورد توجه همشهريان قرار خواهد گرفت.
خبرنگار /ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG