1403/01/09 15:44


297734
تاریخ انتشار: 1398/04/16 01:56
فرماندار بهمئی: ۱۲ طرح و پروژه از جمله احداث صنایع وابسته به پتروشیمی (ocm اتیلن، اتان، گاز مایع، برش پنج کربنه) در شهرستان، احداث جاده ارتباطی از ورودی لیکک (سمت بهبهان) و به تشان، در امتداد جاده جایزان به لیکک، و تجهیز بیمارستان لیکک در راستای طرح پایلوت توسعه بهمئی به وزارت کشور پیشنهاد داده شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور، هاشمی‌پور نمایندهٔ مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران‌ عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، شرکت آبفای استان، شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرکل شرکت مخابرات استان و مدیر‌کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در سالن شبکه بهداشت و درمان برگزار شد


فرماندار بهمئی در پایان جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این جلسهٔ با توجه به مشکلات ماه گذشته شهرستان در حوزه‌های برق، آب و مخابرات، تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
سنائی افزود: البته تا قبل از جلسه نیز اقدامات خوبی انجام شده بود که مشکل ضعف ولتاژ و کمبود آب شرب در برخی مناطق شهری و روستایی حل شد.
فرماندار بهمئی ادامه داد لیکن در این جلسه پیرامون ادامه دو پروژهٔ مهم شهرستان، یعنی آبرسانی به شهرستان از سد کوثر و  تکمیل ایستگاه ۱۳۲ کیلوولتی لیکک که یکی (آبرسانی) هم‌ اکنون فعال است و از اعتبارات ملی، امسال (۲۸ میلیارد تومان) برای آن پیش‌بینی شده و دیگری (ایستگاه برق) در آیندهٔ نزدیک فعال خواهد شد؛ بحث و تصمیم گیری شد.
همچنین در خصوص رفع مشکلات این دو حوزه در کوتاه‌مدت و ضعف پوشش همراه و اینترنت در برخی نقاط شهری و روستایی و همچنین جلوگیری از قطع کامل ارتباطات شهرستان در نتیجه قطع فیبر نوری در مسیر توسط پیمانکاران و ... تدابیر لازم اتخاذ شد.


حکمت الله سنایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت ۱۲ طرح و پروژه در راستای طرح پایلوت توسعه بهمئی در حوزه های مختلف زیربنایی، صنعت، کشاورزی، گردشگری به وزارت کشور پیشنهاد داده شد
از جمله این طرح‌ها می‌توان به احداث صنایع وابسته به پتروشیمی (ocm اتیلن، اتان، گاز مایع، برش پنج کربنه) در شهرستان، احداث جاده ارتباطی از ورودی لیکک (سمت بهبهان) و به تشان، در امتداد جاده جایزان به لیکک،  و تجهیز بیمارستان لیکک خبر داد.
قرار است در صورت تایید، سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها با حمایت شرکتها و نهادهای خاص مانند ایدرو، ایمیدرو، سازمان اقتصادی کوثر، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی انجام شود.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG