1403/01/09 21:11


297857
تاریخ انتشار: 1398/04/26 22:20
معاون برنامه ریزی و توسعه ی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان خبر داد:
صادق جلالی معاون برنامه ریزی و توسعه ی فرمانداری ویژه آبادان در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان ازانجام آزمون صحت سلامت ترازوهای سطح شهر در جهت بررسی کارکرد و عملکرد این دستگاه‌ها خبر داد.

عصرجهان-جلالی در این باره با اشاره به لزوم صحت تمامی وسیله های سنجش وزن در حوزه تنظیم بازار، بر تلاش برای رسیدن به تمامی استاندارهای لازم در این باره تاکید کرد.
نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان آبادان به ریاست صادق جلالی معاون برنامه ریزی و توسعه ی این فرمانداری و دیگر اعضای این ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.
طبق گزارش ارائه شده در این جلسه، در سه ماهه ابتدای سال بیش از ۵هزار بازرسی توسط بازرسان اداره صمت شهرستان صورت گرفته است که ۱۱۸مورد به تشکیل پرونده تعزیراتی منجر شد. در این بین ۱۶۹ گزارش تلفنی و ۳۰ گزارش کتبی به صورت شکوائیه مردمی وصول شد.
ساماندهی دستفروشان خیابان یکم احمد آباد، تشدید بازرسی و ایجاد کارگروه نظارت بر عرضه ماهی، تاکید بر الصاق اتیکت قیمت، بررسی و تعیین تکلیف خودروهای وانت  فروشنده میوه در سطح شهر از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها:
صادق جلالی ؛ آبادان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG