1403/01/09 20:59


297897
تاریخ انتشار: 1398/04/30 13:42
خبرنگار ما در هفته گذشته چندین بار با مقصودی رئیس مرکز بهداشت ایذه تماس گرفتند و ایشان ضمن توجیه مسائل مربوطه گفتند این خانه بهداشت در ۳ ماه آینده تغییر مکان میدهد بنابراین فعلا نمی شود کاری انجام داد.

به گزارش خبرگزاری عصر جهان؛ مراکز و خانه های بهداشت این روزها نقش پر رنگی در سلامت خانواده ها ایفا میکنند به گونه‌ای که سلامتی خانواده ها مخصوصا نوزادان ارتباط تنگاتنگی با این موضوع دارد، اما متاسفانه در برخی موارد میبینیم مسئولین ما نسبت به این امر مهم کم کاری میکنند.
خانه بهداشت خیابان شهید طهماسبی( خیابان شهید اشکبوس نادری) در گرمای بالای ۵۰ درجه این روزها فاقد وسایل سرمایشی است و مراجعه کنندگان از وجود حشرات گزنده خطرناک در این خانه بهداشت خبر می دهند و این در حالی است که مادران باردار و نوزادان با سختی های فروان جهت انجام مراحل بهداشتی به این خانه بهداشت مراجعه میکنند، متاسفانه خبرنگار ما در هفته گذشته چندین بار با مقصودی رئیس مرکز بهداشت ایذه تماس گرفتند و ایشان ضمن توجیه مسائل مربوطه گفتند این خانه بهداشت در ۳ ماه آینده تغییر مکان میدهد بنابراین فعلا نمی شود کاری انجام داد.
 پ.ن آقایان مسئول شبکه بهداشت و درمان؛ وجود عقرب ،حشرات گزنده وموذی، نبود وسایل سرمایشی را شهروندان تا ۳ ماه دیگر تحمل کنند تا شما مکان جدید پیدا کنید؟ حالا همکاران خودتون در این خانه بهداشت هیچ مردم چه گناهی کردند که باید این وضع را تحمل کنند و چوب کم کاری شما را بخورند!!!




Copy Right 2013 Artmis.ORG