1403/01/09 22:42


298012
تاریخ انتشار: 1398/05/08 00:35
علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگاران جواب جالبی به پیشنهاد تیم‌های ایتالیایی داد.

عصرجهان-علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعتی پیش برای دیدار با مدیران باشگاه پرسپولیس راهی ساختمان این باشگاه در خیابان سئول شد و پس از دقایقی درحالیکه در حال خروج از ساختمان بود، در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: دلم تنگ شده بود و باشگاه خودمان است و آمدم سر بزنم. مگر بچه به خانه اش سر نمی‌زند من هم آمدم سر بزنم. موضوع خاصی نیست و باور کنید برای لباس آمدیم، چون اسپانسر ما آل اشپورت است و برای اندازه گیری لباس به باشگاه آمدیم.

او در مورد پیشنهاد از ایتالیا هم جواب جالبی دارد و اظهار کرد: مواظب سلامتی تان باشید، خداحافظ.

لازم به ذکر است، پیش از حضور بیرانوند در ساختمان باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی هم برای فسخ قرارداد به خیابان سئول رفت که سرانجام پس از حدود ۱۰ روز قراردادش را فسخ کرد، اما حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد.

تیم جنجالی به دنبال جذب علیپور

خبر دیگر اینکه سایت گونش‌باکیش ترکیه، ساعتی پیش خبر داد که باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه در ادامه فعالیت‌های خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی قصد به خدمت گرفتن یک مهاجم را دارد. در این راستا این باشگاه سه بازیکن را مدنظر قرار داده که یکی از آن‌ها علی علیپور از پرسپولیس است.

این باشگاه در سال‌های گذشته مهدی طارمی را جذب و سپس به پرسپولیس داد که سبب شد تا پس از شکایت این باشگاه، پرسپولیس از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود. البته به احتمال زیاد علیپور تا پایان فصل جاری در پرسپولیس ماندنی است/باشگاه خبرنگاران




Copy Right 2013 Artmis.ORG