1403/01/10 14:38


298093
تاریخ انتشار: 1398/05/18 02:18
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با گله‌مندی نسبت به صحبت‌های مسوولان باشگاه سپیدرود رشت، گفت: دست از فرافکنی بردارید و به فکر مسایل فوتبالی باشید

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با گله مندی از مسوولان باشگاه سپیدرود رشت درخصوص صحبت های مطرح شده پیرامون باشگاه نفت، اظهارکرد: زمانی که سپیدرود به لیگ سقوط کرد، از مسولان باشگاه گرفته تا مسوولان این شهرستان عنوان کردند باتوجه به این که سهام هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان به هیات مدیره جدید انتقال پیدا نکرده است، قاعدتا مالکیت نفت قانونی نبوده است که باید در قبال ادعای باشگاه سپیدرود بگویم اتفاقا فصل گذشته تیم آن‌ها تنها تیمی بود که تا پایان فصل اصلا ثبات مدیریتی نداشت.


مهران نصیریان دوست در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: توصیه من به کسانی که این مسایل را مطرح و فرافکنی می کنند این است که به مسایل فوتبالی بپردازند و تیم شان را برای حضور در لیگ یک آماده کنند چرا که باشگاه نفت مسجدسلیمان در حال حاضر هیچ مشکلی برای حضور در فصل نوزدهم لیگ برتر ندارد و با قدرت و ساختار مشخص پا به مسابقات خواهیم گذاشت.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمام کارهای اداری مربوط به ساختار باشگاه انجام شده است و در کمتر از یک هفته نیز سهام به نام هیات مدیره فعلی انتقال پیدا می کند و هیچ مشکلی برای آغاز لیگ نداریم.
وی عنوان کرد: فصل گذشته نیز طبق مصوبه شورای تامین خوزستان، مسوولیت امضای قراردادها بر عهده مدیرکل ورزش و جوانان استان بود که جا دارد از آقای حیدری، استاندار و نماینده مسجدسلیمان بابت حمایت ها و پای کار بودنشان  قدردانی کنم
نصیریان دوست درباره روند آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی نیز عنوان کرد: نور ورزشگاه مشکلی ندارد، چمن ورزشگاه آماده است و صندلی ها شماره گذاری و نصب شده اند. همچنین تا پیش از آغاز لیگ، دوربین های ورزشگاه نصب خواهند شد. در مورد گیت های الکترونیکی هم باید بگویم فعلا نه تنها گیت های الکترونیکی ورزشگاه مسجدسلیمان، بلکه گیت های الکترونیکی هیچ کدام از ورزشگاه های لیگ برتری آماده نشده است.




Copy Right 2013 Artmis.ORG