1403/01/09 19:02


298209
تاریخ انتشار: 1398/05/31 18:03
ملک محمد بویری: در سال های گذشته وقتی ورزشکاری قهرمان می شد و برای آن ورزشکار مراسم استقبال میگرفتند جای سوزن انداختن نبود، اما امروز شاهد یک شکاف بزرگ بین مردم و مسئولین و ورزشکاران هستیم

به گزارش رحیم آورچه پایگاه خبری عصر جهان، مراسم استقبال از شاهین بداغی و پویا دادمرز دو کشتی گیر و ملک محمد بویری مربی با دانش تیم ملی جوانان ایران با حضور مردم ورزش دوست و تعداد اندکی از  مسئولین برگزار گردید.


بعد از مراسم استقبال، طی برنامه ای در تالار رودکی آموزش و پرورش ایذه از ملک محمد بویری مربی تیم ملی کشتی جوانان، پویا دادمرز و شاهین بداغی فرنگی کاران جوان که موفق به کسب مدال برنز مسابقات جهانی استونی شدند تجلیل شد.
بویری مربی تیم ملی در این مراسم گفت: در سال های گذشته وقتی ورزشکاری قهرمان می شد و برای آن ورزشکار مراسم استقبال میگرفتند جای سوزن انداختن نبود، اما امروز شاهد یک شکاف بزرگ بین مردم و مسئولین و ورزشکاران هستیم که دلیل عمده آن رفتار نماینده می باشد.
بویری ادامه داد: آقای نماینده بچه های ایذه ۲ مدال از ۵ مدال تیم ملی را کسب کرده است ولی شما بجای آنکه در مراسم استقبال و باعث دلگرمی باشید در روستاها به دنبال تبلیغات انتخاباتی میگردید.
بویری در پایان گفت: از میثم دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان تقدیر میکنم چراکه یه تنه در مقابل تمام سختی ها ایستاده است و در حال پیگیری پروژه ها میباشد.

 

 


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG