1403/01/10 18:31


298266
تاریخ انتشار: 1398/06/05 14:52
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از آغاز روند مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خوزستان از روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ۹۸ و پذیرش ۱۸۴۰ دانشجو معلم خوزستانی از طریق آزمون سراسری ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از الفبا، حرج چلداوی ظهر امروز سه شنبه ۵ شهریورماه ۹۸ اظهار کرد: سهمیه جذب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای استان خوزستان بالغ بر ۱۸۴۰ نفر است که در این مرحله ۱/۵ برابر این رقم یعنی ۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب برای روند مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت شده اند.
وی با اشاره به ساز و کار مصاحبه داوطلبان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خوزستان، خاطرنشان کرد: داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می بایست بر اساس جدول زمانبندی مصاحبه و طبق روز اعلام شده برای داوطلبان هر شهرستان به مراکز مصاحبه عمومی و تخصصی مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: داوطلبان پسر دانشگاه فرهنگیان می بایست برای انجام مصاحبه خود به دانشگاه فرهنگیان، پردیس حضرت رسول اکرم (ص) واقع در محل جاده کوت عبدالله، خ نمایشگاه اتومبیل، جنب پمپ بنزین مرعشی مراجعه کنند. داوطلبان دختر نیز می بایست به محل دانشگاه فرهنگیان، پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در محل خیابان ۱۴ پاداد مراجعه کنند.
چلداوی در ادامه با برشمردن مدارک لازم جهت شرکت در مصاحبه عمومی و تخصصی دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد: اصل فیش بانکی واریزی به حساب شبای IR800100004057031203610992 به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی ملی-استانی آموزش و پرورش خوزستان به مبلغ ۳۴۰ هزار، اصلی و تصویر کارت ملی (یک سری)، اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن (یک سری)، اصل کارنامه ۳ سال آخر و دوره دوم متوسطه به همراه کپی های آن (یک سری)، اصل گواهینامه دیپلم به همراه تصویر آن برای فارغ التحصیلان ۹۷ و قبل از آن، اصل گواهینامه پیش دانشگاهی به همراه کپی (۱ عدد) برای فارغ التحصیلان ۹۷ و قبل از آن، اصل کپی مدارک نخبگان شامل حافظان کل قرآن کریم، نخبگان علمی، مهارتی، مخترعان، مبتکران و برگزیدگان المپیادهای علمی و قهرمانان ملی و بین المللی، پرینت قبولی دانشگاه فرهنگیان از سایت سازمان سنجش و ۴ قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده و یک عدد پوشه روغنی از جمله مدارکی است که داوطلبان در روز مصاحبه می بایست به همراه خود داشته باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه مصاحبه عمومی و تخصصی در بازه زمانی ۶ تا ۱۲ شهریورماه برگزار خواهد شد؛ توضیح داد: داوطلبان پسر دانشگاه فرهنگیان که محل سکونت آن ها در یکی از شهرهای اهواز، کارون، شادگان، دشت آزادگان و مسجد سلیمان است می بایست در روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ۹۸ در محل های تعیین شده برای مصاحبه مراجعه کنند. هم چنین داوطلبانی که در شهرهای ایذه و باغملک سکونت دارند می بایست روز پنج شنبه ۷ شهریورماه به محل های مصاحبه خود مراجعه ‌کنند‌
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش ادامه داد: داوطلبان ساکن شهرهای آبادان، امیدیه، بندر ماهشهر، بهبهان، رامهرمز و لالی نیز می بایست روز شنبه ۹ شهریورماه می بایست برای طی روند مصاحبه خود مراجعه کنند. هم چنین داوطلبان ساکن شهرهای اصفهان، اندیکا، چرداول، دهلران، شهرکرد، شهریار، فردیس، قم، کرج، کوهرنگ، هندیجان، هویزه، گتوند و شوشتر می توانند در روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه به محل های مصاحبه خود مراجعه کنند.
چلداوی افزود: داوطلبان بومی شهرهای اندیمشک، باوی، خرمشهر، دزفول، رامشیر و شوش نیز می بایست روز دوشنبه ۱۱ شهریورماه به مکان های اعلام شده جهت مصاحبه خود مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بازه زمانی مصاحبه داوطلبان دختر دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: داوطلبان ساکن شهرستان اهواز بر اساس حروف الفبا از الف تا ز و همچنین داوطلبان شوشتر می بایست به محل های مصاحبه های خود مراجعه کنند. هم چنین داوطلبان ساکن دزفول، آبادان، هویزه می بایست جهت انجام روند مصاحبه خود در روز پنج شنبه ۷ شهریورماه ۹۸ مراجعه کنند. داوطلبان ساکن بهبهان و رامهرمز می بایست در روز شنبه ۹ شهریورماه به محل مصاحبه خود مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: داوطلبان ساکن، مسجد سلیمان، هندیجان، دشت آزادگان، اندیکا، لالی، رامشیر ، اندیمشک، امیدیه و آغاجاری وخرمشهر نیز می بایست در روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه برای پیگیری روند مصاحبه خود مراجعه کنند. همچنین داوطلبان ساکن شهرهای باغملک قلعه تل صیدون، شوش، ماهشهر و بندر امام خمینی، کارون، شادگان نیز می توانند روز دوشنبه ۱۱ شهریورماه به مکان مصاحبه خود مراجعه کنند. داوطلبان ساکن ایذه و گتوند نیز می توانند در روز دوشنبه ۱۱ شهریورماه ۹۸ به محل تعیین شده برای مصاحبه مراجعه کنند.
چلداوی اضافه کرد: داوطلبان ساکن اهواز به ترتیب حروف الفبا از حرف سین تا ی، حمیدیه، تمامی داوطلبان مقیم خارج از استان خوزستان از اصفهان، کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، شهریار، کنگان،دلفان، دماوند، فریدونشهر، فارسان، فلاورجان، فیروزآباد، فارس، درود، کرج، شیراز و دیلم نیز می بایست در روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه به محل مصاحبه خود مراجعه کنند.
وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بر اساس جدول زمان بندی به مکان های تعیین شده جهت انجام فرآیند پذیرش، معاینات پزشکی و مصاحبه عمومی و تخصصی مراجعه کنند. عدم مراجعه .داوطلبان در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از مصاحبه تلقی خواهد شد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG