1403/01/31 06:56


298790
تاریخ انتشار: 1398/08/03 22:12
دادستان شادگان:
دادستان عمومی و انقلاب شادگان با بیان این که نبش قبر مردگان در شادگان صحت ندارد، گفت: فردی که این کلیپ را تهیه و منتشر کرده بود، دستگیر شد.

عصرجهان-رضا کیانی راد اظهار کرد: این کلیپ غیر واقعی و با هدف اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت منتشر شده است و هیچ مورد نبش قبر در این شهرستان گزارش نشده است.
وی بیان کرد: انتشار این دست از اخبار و فیلم های غیر واقعی، مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب از طریق سامانه های مخابراتی است و برابر قانون مجازات آن تا دو سال حبس هست.
کیانی راد گفت: افراد خاطی باید بدانند که بی دقتی در نشر یک خبر، بازی در زمین دشمن است.
وی ادامه داد: کسانی که با نشر چنین اکاذیب و برخی موارد مشابه دیگر به منظور تاثیرگذاری بر افکار عمومی و احساسات مردم در راستای دستیابی به اهداف ناصواب خود، امنیت و آسایش مردم را به هم می زنند، تاثیرات مخرب بلند مدت در شاخص های امنیت و رشد اجتماعی دارند.
کیانی راد بیان کرد: پخش این خبر زیبنده مردم شادگان نیست و به عنوان مدعی العموم حوزه قضایی شادگان با فرد یا افرادی که با قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی و به وسیله سامانه رایانه‌ای یا مخابراتی چنین اکاذیبی را منتشر کنند یا در دسترس دیگران قرار دهند یا این که با همان مقاصد، اعمال خلاق واقع را به صورت مستقیم یا به عنوان نقل قول و به طور صریح یا تلویحی به شخص حقیقی یا حقوقی نسبت داده و حیثیت اجتماعی را مورد هجمه قرار دهند، برخورد قاطع قانونی خواهم کرد.
وی در پایان ضمن هشدار جدی به منتشر کنندگان چنین اکاذیبی، از شهروندان شادگان خواست از انتشار و بازنشر هرگونه کلیپ و خبری که از صحت آن اطمینان ندارند، در فضای مجازی خودداری کنند/مهر

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG