1403/01/30 21:57


298859
تاریخ انتشار: 1398/08/15 00:57
فرماندار شهرستان بندرماهشهر: این را با صداقت، شفافیت و قاطعیت می‌گویم که طرح شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) در دست اقدام قرار دارد، نه منتفی شده و نه نهایی شده است و در روال انجام قرار دارد، اینکه برخی بگویند نهایی شده است یا برخی بگویند منتفی شده است صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فارس با تکیه بر پیام یکی از مخاطبانش از بندر امام خمینی(ره)، در خصوص طرح شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) نوشت:


« لطفاً شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) را اعلام کنید» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را از طریق فرماندار بندرماهشهر، عالی ترین مقام دولت در این شهرستان پیگیری کردیم.
محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: طرح شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) به لحاظ موضوعات حریم و محدوده باید از سوی شورای تامین استان خوزستان کارشناسی می‌شد که کارشناسی طرح به پایان رسیده است.
وی بیان کرد: اکنون نظرات کارشناسی تکمیل شده و قرار است در شورای تامین استان خوزستان جمع بندی و به وزارت کشور ارسال شود.

 

بیشتر بخوانید

توقف کار کارشناسی تقسیمات کشوری تا پس از انتخابات مجلس


فرماندار شهرستان بندرماهشهر افزود: این را با صداقت، شفافیت و قاطعیت می‌گویم که طرح شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) در دست اقدام قرار دارد، نه منتفی شده و نه نهایی شده است و در روال انجام قرار دارد، اینکه برخی بگویند نهایی شده است یا برخی بگویند منتفی شده است صحت ندارد.
وی گفت: شورای تامین استان خوزستان معمولا 2 بار در هر ماه برگزار می‌شود و کارشناسان شورای تامین استان خوزستان دو یا سه طرح تهیه کرده‌اند و امیدواریم عاقلانه‌ترین و بهترین طرح مورد قبول قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید

 

شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) باید بازی بُرد بُرد باشد

 

شورای تامین دخالتی در شهرستان شدن و تعیین حریم و محدوده بندر امام خمینی نخواهد داشت

 




Copy Right 2013 Artmis.ORG