1403/01/10 14:08


298863
تاریخ انتشار: 1398/08/15 17:15
در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان عموان شد؛
فرماندار مسجدسلیمان: متاسفانه مسجدسلیمان طرح تفضیلی ندارد و بعضی خانه ها سند ندارند مردم هم یک سری توقعات خاص خود را دارند و تصور می کنند بنیاد مسکن دستش بیشتر ازاین باز است و زمانی که به بانک برای گرفتن تسهیلات مراجعه می کنند مشاهده می کنند مبلغ چقدر است پرونده را نیمه کاره رها می کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری در جلسه شورای اداری شهرستان در جمع مسئولین ومدیران ادارات ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) با اشاره به یوم االه سیزده آبان و قدردانی از حضور باشکوه دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم بر این اساس می طلبد همه دستگاه های اجرایی با همکاری اعضای محترم شورای تامین امنیت  آرامش لازم را در سطح شهرستان برقرار کنند.


حیدرحجتی نیا ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای تامین افزود : پتروشیمی زیلایی حقوق و بیمه معوقه چندین ماهه داشتند که با پیگیری های مستمر و جلسات اعضای شورای تامین که در همین راستا برگزار کردند و به نوبه خود ظرفیت مهمی در شهرستان محسوب می شوند در این قضیه بخش قابل توجهی از مشکلات پتروشیمی حل شد و در حال حاضر حقوق پرسنل پتروشیمی و بیمه آن ها صفرشده و مشکلی از این جهت نداریم خصوصا ازدادستان محترم وریاست عزیز اداره اطلاعات شهرستان قدردانی بعمل می آید و مشکلات کارخانه سیمان و شهرداری را با استفاده از همین ظرفیت پیگیری خواهیم کرد .
حجتی نیا افزود : با توجه به مشکلات موجود شهرستان و همچنین در پیش بودن انتخابات دوم اسفند ماه نیاز است مدیران ادارات اهتمام بیشتری در پیگیری و رفع مشکلات شهرستان داشته باشند.
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان یاداور شد : در بحث بازسازی شهرستان که جلسات متعددی در این خصوص در شهرستان و استان برگزار شد و در ارتباط با برخی تنش ها؛ حرف ها و حدیث ها اگر در یک جلسه ای تذکری به مسئولی داده شود طبیعی است این به معنی بایکوت کردن تحقیر کردن نیست چرا که همه در راستای این است که تلاش بیشتری برای کمک به رفع مشکلات مردم صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن بعنوان  متولی بازسازی شهرستان شبانه روز در حال فعالیت هستند و شهرداری ، نظام مهندسی و سایر دستگاه های خدمات رسان همکاری های خوبی در این زمینه دارند ولی انتظار هست بیشتر پای کار باشیم و علاوه بر این بانک ها در اعطای تسهیلات همکاری بیشتری داشته باشند.
حجتی نیا مطرح کرد: متاسفانه مسجدسلیمان طرح تفضیلی ندارد و بعضی خانه ها سند ندارند مردم هم یک سری توقعات خاص خود را دارند و تصور می کنند بنیاد مسکن دستش بیشتر ازاین باز است و زمانی که به بانک برای گرفتن تسهیلات مراجعه می کنند  مشاهده می کنند مبلغ چقدر  است پرونده را نیمه کاره رها می کنند.
وی مطرح کرد : اگر  از یکی از مسئولین بازخواست می شود تنها برای این است که کارها بهتر پیش رود چرا که استاندار محترم و دستگاه های مافوق ما نیز ازماکار و توضیح می خواهند.
وی گفت :اگر بخواهیم در ایین نامه ها غرق شویم و همه کارها طبق قوانین موجود در کاغذ انجام دهیم خیلی از کارها پیش نمی رود و  این را قبول داریم بانک هانیز مشکلات خاص خود را دارند کمبود نیروی انسانی دارند فضای کارشان محدود است این مشکلات را دیروز در استان مطرح کردیم و لازم است عنوان کنم ماآمادگی لازم را داریم که فضای لازم را در اختیار ان هاقراردهیم.
حجتی نیا افزود: هیچ اداره ای نمی تواند تخلف کند این دستور استانی است که کارها به نحو احسن پیش رود ودر راستای بازسازی شهرستان باید همه تلاش کنند که مشکلات حل شود.
سرپرست فرمانداری در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: همه مدیران اجرایی شهرستان موظف هستند در جلسات شورای اداری شرکت کنند و در صورت تکرار این بی نظمی به مدیران با آنان برخورد خواهدشد.
پیمان چعباوی رئیس دادگستری شهرستان نیز در سخنانی با بیان این که ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی فعالیت همه کاندیداها را پیگیری خواهد کرد. چعباوی ادامه داد: هدف این ستاد پیشگیری از تخلفات است اما اگر تخلفی صورت بگیرد قطعاً شعب در نظر گرفته شده به آن رسیدگی خواهند کرد.
رئیس دادگستری مسجدسلیمان از مدیران اجرایی شهرستان خواست به هیچ وجه از امکانات دولتی جهت حمایت از هیچ کاندیدایی حق استفاده ندارند و اگر تخلفی مشاهده شود به شدت با آن برخورد خواهد شدهمان گونه که در دوره های گذشته با چنین تخلفاتی برخورد و حتی منجر به حکم گردید.
چعباوی در بخش دیگری از سخنان خود از ادارات شهرستان خواست نمایندگان حقوقی خود را از افراد مرتبط و تحصیلکرده گان رشته حقوق انتخاب کنند تا از تضییع حقوق اداره مطبوع خود جلوگیری نمایند…
 ایشان در بخش پایانی سخنان خود از مدیران ادارات خواست اختلافات بین بخشی را ابتدا در فرمانداری و بعد استانداری رفع و رجوع و در صورتی که مشکل مرتفع نگردیداز طریق دادگستری اقدام نمایند.
گفتنی است در این جلسه شورای اداری روئسای اداره جهادکشاورزی و ستادبازسازی شهرستان نیز به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند

برچسب ها:
مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG