1403/01/31 10:03


298929
تاریخ انتشار: 1398/08/23 01:14
لطف اله موسوی شهردار باشت در پی انتصاب نادر جنتی بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، درپی انتصاب جاج نادر جنتی بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور؛ لطف اله موسوی شهردار باشت با صدور پیامی به شرح زیر این انتصاب بجا و شایسته را تبریک گفتند

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حاج نادر جنتی
با عرض سلام وتحیات الهی
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت معاون محترم توسعه مدیریت ومنابع سازمان امور مالیاتی کشور که از مدیران لایق، دلسوز و فهیم این مرز و بوم می باشید، چشم انداز روشنی فراسوی سازمان امور مالیاتی کشور و کارکنان آن سازمان گشود تا با اتکال به خداوند متعال و تلاش و مساعی گروهی راه را برای دستیابی به اهداف نظام مالیاتی هموار نمایند.
بدون شک تجربه مدیریت، درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث اقتصادی و امور مالیاتی ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت گسترش و ارتقاء فرهنگ مالیاتی، برقراری عدالت مالیاتی، رعایت حقوق مؤدیان مالیاتی، ارتقای سلامت نظام اداری، افزایش پایه های مالیاتی، مبارزه جدی و قاطعانه با فرار مالیاتی، شفافیت در فرایند انجام امور و ایجاد قواعد صحیح برای تغییر رفتار و نوسازی آن سازمان میباشد که انشالله شاهد تحولی عظیم و تحقق اهداف نظام مالیاتی کشور خواهیم بود.
از درگاه ایزدمنّان عزّت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی ایران  را مسئلت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکّل الهی در جهت رشد و شکوفایی سازمان امور مالیاتی کشوری را آرزومندم.

لطف اله موسوی شهردار باشت


پی نوشت:

شایان ذکر است با صدور حکمی از سوی دکتر امید علی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، نادر جنتی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب کرد .
نادر جنتی پیش از این، عهده دار معاونت مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور بوده است.

 


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG