1403/01/09 23:43


300035
تاریخ انتشار: 1399/01/10 03:45
مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۹ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۰۰۲۳ نفر برسد.

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان به نقل از فارس، مقامات درمانی ایتالیا روز شنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۵۹۷۴ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به ۹۲ هزار و ۴۷۲ نفر برسد.

همچنین طی مدت مذکور ۸۸۹ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۱۰۰۲۳ نفر رسید.

بیشتر قربانیان و مبتلایان به کرونا در ایتالیا در منطقه لومباردیا در شمال این کشور هستند.

بر اساس آخرین آمار، طی روز گذشته ۲۱۱۷ نفر در این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند تا مجموع مبتلایان در لومباردیا به ۳۹ هزار و ۴۱۵ نفر برسد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۲ نفر از مبتلایان به کرونا در لومباردیا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان ویروس کرونا در این منطقه به ۵۹۴۴ نفر برسد.

روز گذشته خبرگزاری «رویترز» خبر داد: «رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است».

همچنین اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا گزارش داد که «دنیلا تریزی» پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی بعد از ابتلا به این ویروس خودکشی کرده است




Copy Right 2013 Artmis.ORG