1403/01/09 15:39


300252
تاریخ انتشار: 1399/01/26 16:19
بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی از شبکه بهداشت و درمان باشت
از تمامی افرادی که در این مدت با این ۲۴ نفر مبتلا به کرونا در ارتباط بوده اعم از خانواده، دوستان و آشنایان توسط اکیپ های بهداشتی اعزامی به این شهرستان نمونه ‌برداری انجام شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شبکه بهداشت و درمان باشت و همچنین از دو بیمارستان شهرستان های باشت و گچساران بازدید کردند.


به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ جلال پوران فرد گفت: در مورد موضوع افزایش ۲۴ نفری بیمار کرونایی در این شهرستان و پراکندگی جغرافیایی این افراد به بحث و بررسی هایی پرداختیم و به نتیجه های مطلوبی نیز دست پیدا کردیم.
وی افزود: امروز با توجه به شناسایی جغرافیایی این ۲۴ مبتلای به کرونا ویروس در شهرستان باشت که در چه منطقه هایی از شهرستان بودند فراخوان شدند و از همه این افراد سی تی اسکن گرفته شد و خوشبختانه هیچ گونه مشکل خاصی نداشتند.
پورانفرد ادامه داد: از تمامی افرادی که در این مدت با این ۲۴ نفر مبتلا به کرونا در ارتباط بوده اعم از خانواده، دوستان و آشنایان توسط اکیپ های بهداشتی اعزامی به این شهرستان نمونه ‌برداری انجام شد و به این افراد توصیه شد که در صورت تمایل در قرنطینگی خانگی یا در نقاهتگاه های شهرستان گچساران قرنطینه و حفاظت شوند.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از این ۲۴ نفر مبتلا به بیماری دوباره تست کرونا گرفته و در اسرع وقت جواب دهی انجام خواهد شد.
وی ابراز داشت: از امروز تمامی تجهیزات حفاظتی مورد نیاز برای شهرستان باشت در اختیار شبکه بهداشت و درمان باشت قرار گرفته و آمادگی شهرستان باشت ارتقا داده شده است و در حال حاضر آمادگی کامل برای درمان بیماران کرونایی را دارند.
پوران فرد در ادامه گفت: طی جلسه ای با هماهنگی‌هایی که با فرمانداری و نهادهای شهرستان باشت انجام شد ورودی و خروجی های شهر به‌صورت ویژه کنترل می شوند و همکاران بهداشتی نیز ناظر این کنترل خواهند بود.


جانشین رئیس دانشگاه در ستاد کرونای استان در راستای پشتیبانی از بیمارستان باشت در جهت کنترل بیماری کرونا ویروس جلسه ای فوری با مدیر بیمارستان شهید رجائی گچساران داشت و در این جلسه از دکتر سید طاهر حسینی خواست تا بیمارستان باشت را از لحاظ تجهیزات تخصصی و اعزام پزشکان متخصص در صورت نیاز مورد پشتیبانی و حمایت قرار دهند، اگر چه بیمارستان باشت در حال حاضر از آمادگی کامل جهت پذیرش بیماران کرونایی برخورد است.
وی در پایان بیان کرد: در این جلسه نکات مورد نیاز و توصیه های لازم از طریق معاون بهداشتی و کارشناسان بهداشت به بیماران کرونایی داده شد
و در حال حاضر اکیپ های اعزامی بهداشت در این شهرستان مستقر هستند که در صورت نیاز تعداد آنها را افزایش خواهیم داد.
 وی در پایان از مردم محترم شهرستان باشت خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و جنگ های روانی که فضاهای مجازی را متشنج کرده نپذیرند.

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG