1403/01/09 20:53


300753
تاریخ انتشار: 1399/03/23 21:17
باوی در این روزها حال و روز خوشی ندارد و به موازات وضعیت نامناسب معیشتی که گریبان‌گیر او و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال است، با بیماری نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، کریم باوی در کوچه پس کوچه‌های آبادان توسط نادر شرافتی کشف شد و به تیم ایران‌گاز رفت.


با شروع جنگ از آبادان مهاجرت کرد و فوتبال خود را در اهواز پیگیری کرد، آوارگی از جنگ را همراه با خانواده خود تجربه کرد و پس از اهواز به قصد یافتن زندگی بهتر، اصفهان، تهران، کرج و سرانجام شهرک در حال ساخت فردیس را طی کردند تا شاید بتوان از واژه جنگ کمی دور بماند.
فارس نوشت: اما این بار قرعه دفاع از خاک کشور به نام او افتاد و به جبهه رفت، قصد داشت با ماندن در سپاه عهده‌دار حراست از مرزها شود که طی یک اتفاق و زمانی که مرخصی بود، مسیر زندگی او عوض شد و کریم باوی فوتبال ایران پدید آمد.
او بیشتر دوران بازیگری خود را در دو باشگاه فوتبال شاهین و پرسپولیس سپری کرد و با وجود مدت کوتاه بازیگری برای تیم ملی فوتبال ایران یکی از موفق‌ترین مهاجمان تیم ملی بود، باوی که با دعوت اسطوره اخلاق، پروز دهداری به تیم ملی دعوت شده بود، با به‌ثمر رساندن ۱۰ گل در ۲۳ بازی ملی آمار بسیاری خوبی را از خود بر جای گذاشت و همچنان یکی از بهترین سرزن‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود.
باوی در این روزها حال و روز خوشی ندارد و به موازات وضعیت نامناسب معیشتی که گریبان‌گیر او و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال است، با بیماری نیز دست و پنجه نرم می‌کند.
کریم دچار عفونت کلیه و مثانه شده و به همین دلیل، در چند روز گذشته دو عمل جراحی را به سرانجام رسانده است.
وجود ترکش در بدن وی نیز باعث شده تا پاهای او دچار عفونت و ورم شود و تا کنون نیز، با کمک‌هایی که به صورت جسته و گریخته از سوی برخی پیشکسوتان توانسته امورات مربوط به درمان خود را از سر بگذارند.
اما مشکلات ملی پوش اسبق فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و دران نقاهت وی نیز، در پیش است و نیازمند دیگر کمک ها از سوی افراد، گروه‌ها ونهادهای مرتبط با موضوع است.
اما نکته قابل تأمل، عدم پیگیری دیگر رسانه‌ها در استان خوزستان است که یادی از مهاجم نامدار روزهای توپ و ترکش خود نکرده اند و کریم باوی در استان البرز توسط دیگر هموطنان مشغول نگهداری و مداوا است.

برچسب ها:
کریم باوی ؛



Copy Right 2013 Artmis.ORG