1403/01/10 06:19


300799
تاریخ انتشار: 1399/04/01 22:22
دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
اعضای این باند به ۱۲ سال حبس رد مال و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شدند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در مصاحبه‌ای در خصوص هفته قوه قضائیه فرارسیدن این هفته را به همه کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت و اظهار داشت: هفته قوه قضائیه یادآور نام بزرگ معمار کبیر دستگاه قضایی شهید مظلوم آیت الله دکتر محمد حسین بهشتی است.


 وی در ادامه با اظهار اینکه هفته قوه قضائیه فرصتی برای ارائه کارهای بزرگ انجام شده در این قوه به مردم است، افزود: امروز مردم در زندگی روزمره خود نیاز به دستگاه قضایی را حس و لمس می‌کنند و به آن اعتماد دارند.
 رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت این هفته در استان اشاره نمود و گفت: با توجه به وضعیتی که ویروس کرونا به وجود آورده، برنامه های هفته قوه قضائیه در استان، به صورت محدود انجام می‌شود.
 رئیس کل دادگستری استان افزود: در این هفته برنامه های ویژه و متنوع در سطح استان اجرا می‌گردد.
 دکتر نگین تاجی افزود: در اولین روز از این هفته گل افشانی گلزار مطهر شهیدان در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان انجام گردید.
وی در ادامه گفت:افتتاح ساختمان اداری پزشکی قانونی استان نیز امروز به صورت ویدئو کنفرانس با ریاست معظم قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور در یاسوج انجام شد.
 رئیس شورای قضایی استان به برگزاری ملاقات مردمی در همه ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان اشاره و اظهار کرد: روز دوشنبه دوم تیرماه، دیدار مردمی به صورت ویژه در دادگستری استان برگزار می گردد.
 دکتر نگین تاجی در ادامه این گفتگو اظهار کرد: به منظور تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه و ارائه گزارش عملکرد دستگاه قضایی استان در یک سال گذشته نشست خبری در این هفته برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان از دیدار با خانواده معظم شهیدان کارکنان دادگستری در این هفته نیزخبر داد.
 وی در ادامه بیان داشت: به منظور حمایت قضایی از تولید و کارآفرینی بازدید از دو کارخانه تولیدی در این هفته در استان انجام می‌شود.
 دکتر نگین تاجی گفت: در این هفته اعضای شورای قضایی استان از کمپ‌های ترک اعتیاد بهزیستی نیز بازدید خواهند نمود. رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در ادامه با بیان اینکه به منظور پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از زندان همکاران قضایی در استان از زندانهای استان بازدید و از نزدیک مشکلات زندانیان را مورد توجه قرار خواهند داد.
 دکتر نگین تاجی در ادامه با اظهار اینکه در سنوات گذشته به مناسبت هفته قوه قضاییه ریاست معظم قوه و اعضای شورای عالی قضایی و رؤسای کل و دادستان‌های مراکز استان ها به همراه تعدادی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی، با ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی) دیدار می‌نمودند، اظهار داشت: این دیدار در هفته قوه قضائیه امسال به صورت ویدئو کنفرانس با شورای قضایی دادگستری در مراکز استانها انجام می‌شود.
لازم به ذکر است در ادامه ویژه برنامه های هفته قوه قضائیه، امروز ساختمان اداری و آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی استان به صورت ویدئو کنفرانس با حضرات آیت الله رئیسی و حضور مسئولان قضایی استان در یاسوج افتتاح و مورد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 امروز به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین این مرکز در نشستی با رئیس کل دادگستری استان از تلاش‌های ارزنده ی دستگاه قضایی در استان تشکر نمود.
 دکتر امیر رئوف در این نشست اظهار داشت: رسالت و وظیفه ی سایر ارکان اداری و سازمانی نظام است که دستگاه قضایی را با توجه به رسالتی که سازمان‌ها دارند با دستگاه قضایی در اجرای عدالت همکاری نمایند.
 مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: صدا و سیما وظیفه خود می‌داند که در جهت اشاعه فرهنگ حقوقی در جامعه کمک کار دستگاه قضایی باشد.
 در ادامه این نشست دکتر نگین تاجی از پخش ویژه برنامه های حقوقی در صدا و سیمای شبکه استانی دنا تشکر نمود و اظهار داشت: برنامه‌های مشاور حقوقی صدا و سیمای استان، در کشور بی‌نظیر است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به صدور رأی یک پرونده ی مفاسد اقتصادی در استان خبر داد و گفت: در یکی از شهرهای شهرهای استان، یک نفر از اعضای شورای شهر با همدستی کارمندان شهرداری اقدام به تشکیل باندی کرده بودند.
 دکتر نگین تاجی در همین زمینه افزود: اعضای آن وجوه حاصل از صدور پروانه ساخت را از مشتریان اخذ و به حساب های شخصی خود را ریز می کردند.
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان اظهار کرد: اعضای این باند به ۱۲ سال حبس رد مال و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شدند




Copy Right 2013 Artmis.ORG