1403/01/09 22:23


300887
تاریخ انتشار: 1399/04/11 00:33
روابط عمومی اورژانس کشور خبر داد؛
روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش جان‌باختگان انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر به ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ تن در پی وقوع این حادثه خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد، ساعت ٢٠:۵۶ شب گذشته حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر رخ داد که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.
روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.
روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد که هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.


در پی حادثه کلینیک سینا اطهر؛
قالیباف: پیگیر ارائه گزارش علل و ابعاد سانحه کلینیک سینا اطهر هستیم
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را تسلیت گفت.
متن پیام محمدباقر قالیباف بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر تأسف‌بار فوت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثۀ دلخراش آتش‌سوزی مرکز درمانی در تهران، داغ بزرگی بر دل همۀ ما نشاند.
از خداوند متعال، رحمت واسعۀ الهی را برای عزیزان از دست رفته خواهانم و برای بازماندگان آنها صبر و اجر مسألت می‌کنم.
پیگیرِ رسیدگی کامل درمانی به بازماندگان و همچنین ارائۀ گزارش دقیق از علل و ابعاد این سانحۀ دلخراش توسط مسئولان امر و گزارش شفاف آن به مردم خواهم بود.

محمدباقر قالیباف
۱۰ تیر ۱۳۹۹»


تسلیت سخنگوی دولت به خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر
سخنگوی قوه مجریه ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، بر رسیدگی کامل و درمان مصدومان این انفجار تأکید کرد.
علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: عوامل امداد و نجات و درمان اعم از آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر از دقایق اولیه به سرعت مشغول نجات حادثه‌دیدگان و جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه شدند. 
وی بیان کرد: از دقایق اولیه انتشار خبر انفجار و با مشخص شدن ابعاد حادثه، اعضای دولت پیگیر روند امدادرسانی بودند و مدیران ارشد وزارت بهداشت، استانداری و شهرداری تهران و دیگر عوامل امدادی و انتظامی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و بر حسب وظیفه در روند امدادرسانی نظارت داشتند.‌
سخنگوی دولت تأکید کرد: شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک در دست بررسی است و درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ربیعی همچنین تصریح کرد: مراکز درمانی نزدیک محل حادثه برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و به درمان مصدومان مشغول هستند.
وی گفت: کماکان پیگیر روند امداد و نجات هستیم و همه عوامل در تلاش هستند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کنند.
ربیعی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسألت داشت.

 

 

 

 




Copy Right 2013 Artmis.ORG