1403/02/01 14:29


301879
تاریخ انتشار: 1399/09/11 22:20
تشکیل خانه مشارکت مردم در حوزه سلامت یکی از مهمترین اقدامات وزارت بهداشت و درمان در عمومی کردن سلامت است که در تیر ماه سال ۹۷ این مجمع در لنده تشکیل شده بود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، طی حکمی از سوی فرماندار مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده مجتبی محمدی به مدت ۲ سال بعنوان رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت منصوب گردید.
در این حکم آمده است:

جناب آقای مجتبی محمدی
 باسلام و احترام

به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان لنده به مدت ۲ سال منصوب می شويد. اميد است توان شما در برنامه ریزی برای جلب مشارکت مردم در سلامت عمومی با هماهنگی و راهبردی دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مستقر در شبکه بهداشت و درمان منجر به ارتقای سلامت شهرستان  گردد.

 گفتنی است؛ هدف از تشکیل این مجمع، مشارکت همگانی افراد برای سلامت در زمینه‌های جسمی،روحی و روانی است و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی با همکاری و مشارکت مردم و هم اندیشی و همفکری میسر است که می تواند زمینه ساز رفع خیلی از مسائل باشد.
لازم به ذکر است؛ تشکیل خانه مشارکت مردم در حوزه سلامت یکی از مهمترین اقدامات وزارت بهداشت و درمان در عمومی کردن سلامت است که در تیر ماه سال ۹۷ این مجمع در لنده تشکیل شده بود.

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG