1403/01/10 01:43


302170
تاریخ انتشار: 1399/11/11 01:14
یادداشت/مجمد شریفی
خیابان ها و کوچه پسکوچه های اهواز را مثل جگر زلیخا پاره پاره کردند تا دمار از ماشین های مردم در بیاورند و در عوض بازار مکانیک ها و جلوبندسازها و سایرین را رونق بدهند.

پایگاه خبری عصرجهان؛محمد شریفی-به بهانه ی آسفالت تمام پسکوچه ها و خیابان های شهر اهواز را مثل جگر زلیخا صد تکه کردند، گودال برداری کردند،قبرستان حفر کردند و بعدش بدون قیر و آسفالت همه چیز را به امان خدا رها کردند تا دمار از ماشین های مردم در بیاورند و در عوض بازار مکانیک ها و جلوبندسازها و سایرین را رونق بدهند.

ماشاءالله به این صاحب منصبان استخواندار و جربزه دار که عقلشان مثل ساعت سیکو پنج ژاپنی کار میکنه، حکایت هایی از این دست در استان زرخیز و نفت خیز خوزستان که مهد نخل و بلوط و کلوچه و حلوا قبیتی و گل نرگس و ده ها سازمان مردم نهاد آنهم زیر چتر جوانی با شنل خاکستری اموراتش می گذرد امری عادی و ساری و جاری است. 

استانی با اینهمه ثروت و معدن و دریا و بندر و مخازن سد و پتروشیمی و لوله سازی و فولاد سازی و منطقه آزاد و کشت نیشکر به انضمام مدیرانی از جنس بلور و باقلوا و حلوا شکری عقاب چون میرزا موسی شاعر باشی و حاج والی خان و ۱۸نماینده ی انقلابی و چند تریلی جریده چی و بوقچی و شیبور زن و اهل بخیه بعلاوه ی اصحاب رانتی و یک قطار پیمانکار جانفدا و حضرات شورا .... باید هم وضع و روزمان بهم چوجاهایی برسد که بحمدالله هم رسید....




Copy Right 2013 Artmis.ORG