1402/12/29 10:33


302272
تاریخ انتشار: 1399/11/28 14:49
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش حدود پنج برابری آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش،پایگاه خبری عصرجهان، دکتر شکراله سلمان‌زاده با بیان اینکه موارد مثبت کرونا در ۲۴ ساعته گذشته نسبت به ۲۴ ساعت قبل از آن در جنوب غرب خوزستان تقریبا پنج برابر شده است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۱ مورد جدید مثبت داشته‌ایم که از این تعداد، ۳۶ نفر مربوط به آبادان، ۳۵ نفر از خرمشهر و ۱۸۰ نفر مربوط به شادگان بوده است.

وی افزود: از این ۲۵۱ مورد مثبت جدید؛ ۲۲۶ مورد، بیمار سرپایی هستند.

سلمان‌زاده با اشاره به دلیل سه رقمی شدن آمار مبتلایان در شادگان در مدت ۲۴ ساعت، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته در شادگان ۵۴۴ نمونه گرفته شده که ۱۸۰ مورد از این تعداد، مثبت قطعی ابتلا به کووید- ۱۹ گزارش شده است. بنابراین دلیل بالا بودن آمار شادگان، بالا بودن تعداد نمونه‌ها است که بخشی از آن نیز مربوط به ۴۸ ساعت گذشته است که در ۲۴ ساعت گذشته نتایج آن اعلام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: روز گذشته ۳۸ نفر بستری و ۱۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان، ۱۶۲ نفر است.

وی بیان کرد: تعداد کل موارد سرپایی مثبت در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۳۱ هزار و ۸۹۶ مورد بوده است که ۷ هزار و ۳۲ مورد از این تعداد، بستری و ۵ هزار و ۳۷۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی، از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند

 

منبع:ایسنا

برچسب ها:
آبادان ؛ شادگان ؛ کرونا ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG