1403/01/10 00:33


302312
تاریخ انتشار: 1399/12/04 14:36
شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جان باختن ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۴ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ نفر رسید، گفت:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: سه هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری با بیان این که تا کنون ۱۰ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۴۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت:  در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند.

وی افزود: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب ها:
کرونا ؛ پیک چهارم ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG