1403/01/09 13:47


302354
تاریخ انتشار: 1399/12/09 21:01
ماه گذشته نیز ۱۳ نفر در یک آیین ترحیم در ایذه به کرونا مبتلا شده بودند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرپرست فرمانداری ایذه گفت: برگزاری یک جشن عروسی غیرمجاز در این شهرستان موجب ابتلای ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در مراسم به ویروس کرونا شد.


حسن نبوتی بیان کرد: متاسفانه با وجود هشدارهای زیاد برای خودداری از برگزاری آیین عزا و عروسی و شرکت در تجمع‌ها، همچنان برخی شهروندان بدون توجه به قوانین و به صورت غیرمجاز اقدام به برگزاری این آیین‌ می‌کنند.
وی افزود: پس از برگزاری یک آیین عروسی در هفته گذشته در ایذه اکنون ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در آن مراسم که از سه خانواده نزدیک بودند به کرونا مبتلا شده‌اند.
وی ادامه داد: از این تعداد ۱۰ نفر در بیمارستان شهدای ایذه بستری هستند و بقیه در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.
سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه تالارهای عقد و عروسی در این شهرستان همچنان تعطیل است افزود: این تصمیم برای کنترل آمار شیوع کرونا در ایذه گرفته شده بود اما این عروسی به صورت غیرمجاز در مکانی دیگر برپا شد.
وی با هشدار به شهروندان ایذه‌ای بیان کرد: ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شده و این موضوع وضعیت خطرناک این شهرستان را از حیث شیوع کرونا نشان می‌دهد.
نبوتی گفت: از مردم ایذه خواهش می‌کنم از حضور در تجمع‌ها مانند آیین عزا و عروسی پرهیز کنند؛ اینگونه اخبار باید چشم‌های ما را نسبت به شرایط شیوع کرونا بازکند.
وی افزود: امکانات درمانی در ایذه محدود است و باید شرایط ویژه کادر درمان را نیز در نظر گرفت؛ کنترل ویروس کرونا تنها با همکاری مردم امکان پذیر خواهد بود.
گزارش ایرنا حاکی است: ماه گذشته نیز ۱۳ نفر در یک آیین ترحیم در ایذه به کرونا مبتلا شده بودند.

برچسب ها:
کرونا ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG