1403/01/10 03:38


304525
تاریخ انتشار: 1400/11/24 07:55
فرمانده انتظامي استان خوزستان از برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس شهرستان بهبهان 13 شرور مسلح را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه مقتدرانه با اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی و عاملان تیراندازی غیرمجاز، دستورات ویژه به رده‌های انتظامی استان ابلاغ شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس شهرستان بهبهان در چند روز گذشته با تلاش شبانه روزی 13 شرور مسلح را شناسایی و طی چند عملیات منسجم و مقتدارنه دستگیر کردند که در این ارتباط 11 قبضه سلاح غیرمجاز (کلاشینکف، کلت، شکاری) کشف شد.

فرمانده انتظامي استان خوزستان اذعان کرد: همچنین پلیس فتا با رصد و پایش موشکافانه فضای مجازی 15 نفر از افرادی که با انتشار تصاویر سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند را شناسایی و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار صالحی بااشاره به اینکه در ادامه این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دشت آزادگان 3 قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از یک مراسم فاتحه خوانی کشف کردند، تاکید کرد: اراذل اوباش هیچ نقطه امنی برای جولان نخواهند داشت و پلیس مقتدرانه با آنها برخورد خواهد کرد.

منبع:پايگاه خبري پليس

 

 

 

برچسب ها:
بهبهان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG