1403/01/10 19:47


304527
تاریخ انتشار: 1400/11/24 13:57
استاندار کرمانشاه تأکید کرد: با توجه به معضل بیکاری استان در پروژه های جهش تولید و تأمین مسکن باید از پیمانکاران، نیروی کار بومی و مصالح ساختمانی تولید استان استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ایرسا آنلاین؛ بهمن امیری مقدم در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد و دالاهو در مجلس برگزار شد؛ عنوان کرد: امروز با شروع عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن با هدف تامین نیاز مسکن برای مردم شریف کرمانشاه، یک روز مبارک است و روزی هم که این خانه ها تحویل مردم داده شود نیز چنین ویژگی دارد.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا نهضت ملی مسکن کاملا به ثمر بنشیند و خانواده ها لذت و طعم این خدمت ماندگار را بچشند.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امروز عملیات اجرایی ۱۸۴۷۷ واحد مسکونی آغاز می شود و بر اساس برنامه چهار ساله باید استان بیش از ۲۵۷۸ هکتار زمین تهیه شود و در اختیار این طرح ملی قرار گیرد.
مقام ارشد استان خاطرنشان ساخت: با تلاش های صورت گرفته زمین مورد نیاز این طرح تا دو سال آینده که حدود ۱۰۰۰ هکتار بوده، تامین شده است.
مدیر ارشد استان ادامه داد: به کمیسیون زیربنایی و ماده ۵ ابلاغ شده که موانع موجود در مسیر اجرایی این زمین ها را هرچه سریعتر برطرف کند و سریع تر در اختیار راه و شهرسازی قرار دهد و تامین بقیه زمین مورد نیاز هم در دست اقدام است.
وی ادامه داد: اولویت ما در تامین زمین از طریق اراضی دولتی و آزادسازی آن ها برای این طرح است.
امیری مقدم استفاده از ظرفیت بافت فرسوده را دیگر اولویت این طرح دانست و گفت:  بافت فرسوده در کرمانشاه کاملا نیازمند نوسازی است و از ظرفیت نهضت ملی مسکن در این زمینه استفاده خواهیم کرد. همچنین الحاق اراضی مناسب هم در دستور کار است.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و معضل بیکاری استان در پروژه های مسکن ملی باید از پیمانکاران و نیروی کار بومی استفاده شود و برای ساخت واحدها از مصالح ساختمانی تولید استان استفاده شود تا مردم عزیز کرمانشاه شاهد ثمرات و برکات این نهضت ملی در ابعاد مختلف باشند.
مدیر ارشد استان عنوان کرد: باید در پروژه های نهضت ملی حتما از همان ابتدا نیازهای خدماتی، آموزشی و رفاهی دیده شود و یک مجتمع کامل برای زندگی تحویل مردم داده شود.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم در استان کرمانشاه در قالب نهضت مسکن بیش از ۱۱۶ هزار واحد را در زمان پیش بینی شده را تامین کنیم.

برچسب ها:
عصرجهان ؛ ایرسا آنلاین ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG