1403/01/10 11:48


304587
تاریخ انتشار: 1400/12/01 20:40
کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک متهم را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال داده شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی عامل توهین و اهانت در فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ "حمیدرضا بهاروند" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي مراجعه خانمی به پليس فتا مسجدسلیمان و ارائه شكايت مبني بر توهین و اهانت علیه او در فضای مجازی (واتساپ)، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک متهم را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان گفت: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ارتکاب بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را سرگرمی و وقت گذرانی عنوان کرد.
سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: گاها کاربران فضای مجازی به گمان اینکه هیچ‌گاه شناسایی نمی‌شوند اقدام به توهین، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوقی می‌کنند که این تصور غلطی است و رعایت اخلاق یکی از ضروریات استفاده از فضای مجازی است که کاربران باید به آن پایبند باشند و در صورت عدم توجه به آن مرتکب جرم شده‎اند و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.
منبع: پایگاه خبری پلیس




Copy Right 2013 Artmis.ORG