1403/01/10 14:36


304714
تاریخ انتشار: 1400/12/14 12:44
18 اسفند با حضور وزرای علوم و ارشاد؛
حسین مرادی‌مخلص با اشاره به برگزاری کنگره ملی دو روزه با حضور وزرای علوم و ارشاد از راه اندازی مرکز سیدجمال پژوهی در حوزه بیداری اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از آوای سیدجمال، حسین مرادی‌مخلص، رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی پیش از خطبه‌های نماز جمعه 13 اسفند این هفته، از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در دو روز متوالی خبر داد و اظهار کرد: این کنگره در ۱۸ و ۱۹ اسفندماه سال جاری با حضور وزرای علوم تحقیفات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین کشوری و استانی با هدف کیفی سازی، مستند سازی، هویت یابی تاریخی و اطلاع رسانی برگزار می شود.

وی گفت: در این کنگره که با رویکرد آکادمیک در راستای رسالت دانشگاه با ماموریت علوم انسانی-اسلامی در حوزه بیداری اسلامی برگزار می شود، مرکز سیدجمال پژوهی راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی تصریح کرد: مرکز اسناد سیدجمال پژوهی شامل کلیه مقالات، کتب، مناظرات، عکس ها، جملات قصار، پادکست ها، روزنامه ها ، چندرسانه ای و فیلم های مرتبط در سه زبان فارسی،عربی و انگلیسی در 14 غرفه تخصصی با تفکیک موضوعی است.

وی یادآور شد: در این کنگره ملی دو روزه، 11 پژوهشگر و اندیشمند برتر کشور در حوزه بیداری اسلامی در قالب سمپوزیوم علمی در این دانشگاه حضور خواهند داشت

برچسب ها:
آوای سیدجمال ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG