1403/01/31 06:27


304941
تاریخ انتشار: 1401/01/13 20:23
معاون عملیات آتش نشانی خرمشهر گفت: یک قایق گردشگری در رودخانه کارون محدوده حفار غربی خرمشهر با ۱۲ سرنشین غرق شد که تاکنون جسد سه نفر از آب خارج شده است.

منوچهر تبریزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ساعت ۱۵ امروز غرق‌شدن قایق حامل ۱۲ نفر از گردشگران در رودخانه کارون در محدوده حفار غربی نزدیک پل یادگار امام اطلاع داده شد و بلافاصله ماموران امداد و نجات آتش نشانی خرمشهر به محل اعزام شدند.

وی افزود: این قایق به دلیل سوار کردن بیش از ظرفیت و خارج از محدوده تعیین شده، وسط رودخانه واژگون شد و سرنشینان به آب افتادند که هشت نفر از آنها توسط امدادگران و اهالی محل از آب خارج شدند و چهار نفر دیگر غرق شدند.

تبریزی با بیان اینکه ۲ نفر از نجات یافتگان به بیمارستان منتقل شدند گفت: جسد سه نفر از غرق شدگان توسط امدادگران از آب خارج شدند و یک نفر مفقود شده است.

وی ادامه داد: سه نفر غرق شده یک دختر بچه و ۲ پسر در سن هشت تا ۱۲ سال هستند و یک مرد مفقود شده ۳۰ سال سن دارد که تلاش برای پیدا کردن وی ادامه دارد.

جمعه شب نیز برخورد ۲ قایق موتوری در خرمشهر با ۱۳ گردشگر نوروزی حادثه آفرید که خوشبختانه تلفاتی نداشت و با حضور به موقع ماموران امدادی برخی از آنها که درون آب افتاده بودند نجات یافتند.

خرمشهر یکی از مناطق گردشگری در ایام تعطیلات نوروز است و هزاران نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و گردشگران به این شهر سفر می‌کنند




Copy Right 2013 Artmis.ORG