1403/01/10 17:17


305339
تاریخ انتشار: 1401/02/31 15:35
سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر پیشین ایتالیا که به خاطر مهمانی‌های بدنام «بونگا بونگا» و حرفه سیاسی‌اش شناخته می‌شود، به سوءرفتار و تبدیل زنان در مهمانی‌هایش به «برده‌های جنسی» متهم شده است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ویون‌نیوز، این ادعا در جریان رسیدگی به پرونده‌ای علیه نخست وزیر پیشین ایتالیا در دادگاهی در ایتالیا مطرح شده است.

برلوسکنی ۸۵ ساله در حال حاضر به اتهام پرداخت پول به دختران برای اطمینان از عدم ارائه اطلاعات به مقامات در مورد مهمانی‌های بدنامش در حال محاکمه است.

نخست‌وزیر پیشین ایتالیا همیشه ادعا کرده است که این مهمانی‌ها اموری بی‌گناه و شیک بوده‌اند، اما گزارش‌های رسانه‌ها به نقل از شاهدانی که از عیاشی‌های وحشیانه و مهمانان زنی که مانند راهبه‌ها لباس می‌پوشند، صحبت می‌کنند.

در سال ۲۰۱۳، برلوسکنی به دلیل پرداخت هزینه برای داشتن رابطه با یک رقاصه زیر سن قانونی مراکشی مجرم شناخته شد. «کریمه المحروق» در آن زمان ۱۷ سال داشت.

دادگاه فعلی علیه سیلویو برلوسکنی از محاکمه سال ۲۰۱۳ او سرچشمه می‌گیرد. در جلسه دادگاه، دادستان «تیزیانا سیسیلیو» گفت که حقایق تاکنون به تاریخ تحویل داده شده‌ است.

او در این خصوص گفت: «نخست وزیر در حال خدمت عادت داشت به طور سیستماتیک سرگرمی‌های شبانه خود را با برده‌های جنسی مزدبگیر تزئین کند.»

سیسیلیو ادامه داد: «او برای سکوت کردن شاهدان، به آنها پول، خانه، خودرو، اسب و هر چیزی را که می‌توانید تصورش را بکنید، اهدا کرد. آنچه در آن زمان در این مهمانی‌ها اتفاق افتاد از نظر اخلاقی مشکوک و باورنکردنی بود.»




Copy Right 2013 Artmis.ORG