1403/01/10 18:48


305362
تاریخ انتشار: 1401/03/01 19:35
این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند. این ترور در نزدیکی منزل این شهید و هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سپاه نیوز ؛روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع  سرافرازحرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت  یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.
 این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی " به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

منبع عکس:تابناک

 




Copy Right 2013 Artmis.ORG