1403/01/10 05:08


306479
تاریخ انتشار: 1401/06/11 14:26
پیام ارسالی مخاطبان؛
هر کدام از معلمان «طرح مهر افرین» چیزی قریب به ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ساعت ضمن خدمت ، گواهی شرکت در کارگاه اموزشی، ۱۵ تا ۲۴ سال سنوات خدمتی، دارند و بسیاری از شاگردان معلمان «طرح مهرافرین» پزشک، معلم و مهندس شدند چگونه بعد از این همه مدت صلاحیت استخدامی ما را شائبه دار اعلام می کنند و بهرمندی از مزایای قانون رتبه بندی برای ما را در حالت تعلیق قرار می دهند؟

پیام ارسالی مخاطبان_در  سال های دور و در کش و قوس استخدام در ادارات افرادی بودند که خود را به اب و اتش جهت استخدام می زدند تا شاید پشتوانه شغلی برای انها در اینده باشد

 

 در سال۷۹ و سال ۸۰ تعداد زیادی در ازمون های ادواری شرکت کرده و مجوز استخدام در ادارات دولتی و غیر دولتی را اخذ کردند و بعضی هم در ازمون استخدامی اموزش و پرورش سربلند بیرون امدند.

 اما بعد از یکی دو سال کار به صورت حق التدریس در اموزش و پرورش به دلیل دست رد اموزش و پرورش به سمت نهضت سواد اموزی رفتند تا اموزش دهنده افراد بیسواد ۱۰تا۴۹ سال در روستاهای دور افتاده و بدون امکانات و صعب العبور باشند.

 چه رایزنی هایی که حهت تشکیل کلاس و چه هزینه هایی که از جیب خود جهت تشویق بزرگسالان جهت شرکت در کلاس ها که نکرده اند.

تعدادی از این عزیزان از طریق ازمون ورودی جذب نهضت سواد اموزی شدند.تا اینکه اکثریت در سال۸۴ تبدیل به نیروی قراردادی تمام وقت شدند و تعدادی هم به عنوان اموزشیار حق التدریس به کار خود ادامه دادند.

در نهایت در سال۹۱ در قالب طرح مهر افرین که تا چند روز پیش هیچ کس اسمی از ان نشنیده بود تبدیل به پیمانی شدند. بعد از ۱۱ سال چشم انتظاری برای طرح رتبه بندی در لحظه اخر حدود۷۷هزار از این معلمان مظلوم و زجر کشیده را از پرداخت علی الحساب و رتبه بندی خذف کردند و وزیر محترم عنوان کردند که صلاحیت استخدامی شماها مورد تایید نیست و بدون ازمون وارد شده اید در صورتیکه اکثریت این عزیزان ازمون داده اند 

وزیر محترم می فرمایند طبق مصوبه سازمان استخدامی باید هرکس از سال ۹۹ وارد اموزش و پرورش میشود باید ازمون دهد

 حالا سوال اینجاست که ماها سال ۹۱ وارد شده ایم و ۸ سال اختلاف دارد. درصورتیکه طبق مصوبه هیات وزیران هر کس از ۳ تا ۵ سال در اداره ای خدمت کند باید به صورت اتومات تبدیل وضعیت شود.

لازم به ذکر است که در سال ۹۱ ۵۰۰ هزار نفر در قالب این طرح در وزارتخانه های مختلف مثل جهاد کشاورزی و بهداشت و غیره جذب پیمانی شدند اما بعد از یکی دو سال در سکوت خبری تبدیل وضعیت شدند.

حالا وزارت اموزش و پرورش شرط ازمون را برای ما گذاشته و گفته اند باید ازمون برگزار کنیم و هر کس نمره قبولی کسب کرد تبدیل وضعیت و شامل رتبه بندی میشود

حالا سوال اینجاست

ما اکثرا چیزی قریب به ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ساعت ضمن خدمت داریم ایا هر ساعت از اینها خود به تنهایی یه ازمون نیست؟

هر کدام از ماها حداقل ۳۰۰ کارگاه اموزشی در این چند سال گذرانده ایم ایا هر جلسه گواه بر یک ازمون نیست؟

هر کدام از ماها حدود۱۵ تا ۲۴ سال سنوات خدمتی داریم

ایا هر سال تجربی خود یک ازمون نیست؟

 در صورتیکه در بالا اشاره کردم همه ماها با ازمون وارد شدیم.

سوال دیگر این هست با توجه به اینکه در طول این سالها ما شاگردان زیادی را تربیت کرده ایم که بعضا پزشک، مهندس و معلم ووو........هستند چنانچه به گفته وزیر محترم صلاحیت استخدامی نداریم وزیر محترم بفرمایند تا مدارک انها باطل شود و از اول ابتدایی زیر نظر معلمان صلاحیت دار اموزش ببینند.

حکم کارگزینی ما هیچ تفاوتی با معلمان رسمی ندارد و دریافت و پرداخت ماها با هم یکی هست.

خواهشا خواهشا

معلمان مظلوم طرح مهر افرین را دریابید.

شایان ذکر است عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر از مخالفت هیات تطبیق مقررات مجلس با خروج معلمان طرح مهرآفرین از مزایای طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت معلمان طرح مهرآفرین هم باید از مزایای قانون رتبه بندی بهرمند شوند




Copy Right 2013 Artmis.ORG