1403/01/31 03:33


307394
تاریخ انتشار: 1401/09/01 13:16
رستم قاسمی از پرحاشیه ترین وزرای دولت بود. شواهد و قرائن حاکی از انست که از او خواستند که استعفا بدهد. وی از ابتدا چشمش به دنبال وزارت نفت بود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ رئیس‌جمهور، ضمن تقدیر از تلاش‌های رستم قاسمی در دوران مسئولیتش در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی، با استعفای وی در پی تشدید بیماری، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود بتوان از توانمندی‌های او پس از بهبود کامل استفاده شود.

در پی قبول استعفای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رئیس‌جمهور «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

شایان ذکر است رستم قاسمی از پرحاشیه ترین وزرای دولت بود و شواهد و قرائن حاکی از انست که از او خواستند که استعفا بدهد وی از ابتدا چشمش به دنبال وزارت نفت بود

«شهریار افندی‌زاده» فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشته ی مهندسی حمل و نقل و ترافیک از دانشگاه کارلتون کانادا در سال ۱۳۷۵ است و در دولت دهم ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای را بر عهده داشت و قبل از اینکه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی شود، مسئولیت مشاورعالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را برعهده داشت.

▪️ افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است ، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG