1403/01/09 21:04


308177
تاریخ انتشار: 1402/01/05 13:55
طنز نوشته ای|محمد شریفی
آ میرزا، مسئولین آدم های نماینده هستند، نه کارگزار دولت ،فکر کردی رای جمع کردن باد هواست، از قدیم هم گفتند، کار هرکس نیست خرمن کوبیدن، اسب نر می خواهد و مرد کهن..‌البته نماینده ها کمر گرانی را شکستند

پایگاه خبری عصرجهان؛ طنز نوشته - محمد شریفی✒️میگم کا علیشاه، نماینده های مجلس به نظرت در این دوره چه اقدامات خارق العاده ای برای مردم انجام دادند..؟

عرض دارم به حضورت جناب آ میرزا ، اقدامات همه ی نماینده ها را که من نمیدونم. چون تا حالا با اونها نون ترید نخوردم و نه هم میدونم که برگ چه درختی هستتد؟ اما علی برکت الله ، نماینده شهر خودمون اینقد اقدامات برامون انجام داد که اگه از کله صبح سحر تا بوق شب یک نفس بخوام اقدامات نام ببرم، چهل شب و چهل روز طول می کشه تا نقطه برسد سرخط.

کا علیشاه حالا چهارتا از اقدامات مهمش را بگو، مابقی پیش کش...

خالو جان ، این بنده خدا در اولین اقدام انقلابی، فرماندار وبخشدار و رئیس آموزش و پرورش و عوض می کنند،بعد بقیه ادارات را شخم زدند.دور ازجون شما هر کس توی شهر یا هر آبادی دور افتاده ای پدرش یا مادرش یا خواهرش یا فرزندش فوت کرده بود، همه مسئولان ادارات از صغیر و کبیر به نیابت از نماینده مجلس در مراسم فاتحه خونی اش شرکت می کنند و سرباره و بیانیه می دهند، پلاکارد تسلیت به در و دیوارها می کوبند.نماینده بنده ی خدا همینکه از تهران به منطقه می رسد، یکراست می رود سراغ فاتحه خونی ها.

پس این مسئولین محترم با این حجم گستردگی منطقه و تلفات بالای مرگ و میرها علی القاعده باید از صبح تا شب توی کوه و کمرها از این فاتحه خوانی به آن فاتحه خوانی بروند.. بنده های خدا چطور فرصت پیدا می کنند در ادارات به مردم همیشه در صحنه خدمت بکنند؟

آ میرزا، مسئولین آدم های نماینده هستند، نه کارگزار دولت ،فکر کردی رای جمع کردن باد هواست، از قدیم هم گفتند، کار هرکس نیست خرمن کوبیدن، اسب نر می خواهد و مرد کهن..‌البته نماینده ها کمر گرانی را شکستند، از اینترنت صیانت کردند، برای فاتحه خونی های مردم که واقعا سنگ تمام گذاشتند و می گذارند.
خالو ملتفت شدی؟یا بازهم از اقدامات بگویم...؟

خالو کافی است، اندازه هفت پُشتم ملتفت شدم.

برچسب ها:
محمد شریفی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG