1403/02/06 02:09


31257
تاریخ انتشار: 1395/04/07 16:20
رئیس دادگستری گچساران در واکنش به خبر اختلاس در شرکت نفت این شهرستان به نقل از وی گفت: این خبر را رسما تکذیب می‌کنم.

عصرجهان:رضا میشان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی گچساران و باشت و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در سال آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قوه قضائیه قوه‌ای مستقل بوده که مهم‌ترین وظیفه این قوه احقاق حق و مسئولیت تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه است.
وی افزود: صلابت و سلامت جامعه و تمامی ارکان آن مسلتزم صلابت و سلامت قوه قضائیه و کارکنان آن است.
رئیس دادگستری گچساران در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های این اداره طی سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته ورودی پرونده‌ها به دادسراها، محاکم و شوراهای حل اختلاف به دادگستری ۳۰ هزار و چهار مورد بوده است.
میشان بیان کرد: با احتساب داشتن حداقلی دو شاکی برای هر پرونده تعداد مراجعه‌کنندگان به دادگستری گچساران طی سال گذشته بیش از ۶۰ هزار نفر بوده است.
وی عنوان کرد: در گچساران جرائم خشن و و جرائمی که شخصیت و حرمت افراد را مورد خدشه قرار دهد، نداشته‌ایم اما جرم نخست این شهرستان سرقت بوده که این جرم در مقایسه با سال ۹۳ حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.
میشان ادامه داد: در ۲۰ اولویت جرائم گچساران در سال ۹۴ جرائم خشن وجود ندارد اما در تصادفات منجر به جرح و فوت افزایش ۶۲ درصدی نسبت به سال ۹۳ مشاهده می‌شود.
رئیس دادگستری گچساران تأکید کرد: این نوع جرم و تصادفات تبعات نامطلوبی از جمله زندانیان جرائم غیرعمد را به همراه دارد که در این خصوص باید کار اساسی انجام داد.
میشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست رسانه‌ای دادگستری گچساران با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: در هفته قوه قضائیه در سراسر کشور نشست‌های خبری با اصحاب رسانه برگزار شده، اصحاب رسانه‌ای که باید امین بوده و شفاف‌سازی کنند.
وی افزود: مطلبی از قول من نسبت به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در رسانه‌ها منتشر شده و این مطلب صحت نداشته و از همین تریبون این موضوع را تکذیب می‌کنم.
در نشست خبری اصحاب رسانه با رئیس دادگستری گچساران طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر اختلاس در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به نقل قول از رئیس دادگستری این شهرستان توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که امروز توسط این مسؤول رسما تکذیب شد.

برچسب ها:
گچساران ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG