1403/02/05 01:17


31630
تاریخ انتشار: 1395/04/20 16:58
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط 163 کیلو گرم تریاک از یک خودرو پژو 405 و دستگیری دو سوداگر مرگ در یک عملیات منسجم در ورودی شهر اهواز خبر داد.

به گزارش یکشنبه عصرجهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمد رضا اسحاقی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری و تبادل اطلاعات پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از فعالیت و انتقال محموله تریاک از یکی از استان های جنوبی به خوزستان مطلع شدند که بلافاصله موضوع را برای شناسایی و کشف محموله در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان به همراه گروهی از ماموران پلیس لرستان پس از ساعت ها کنترل خودروهای عبوری دو دستگاه خودروی پژو 405 را در محور اهواز- خرمشهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه ابتدا خودرو اسکورت و در پی آن خودروی حامل مواد مخدر را پس از مراقبت و تعقیب متوقف و دو متهم به هویت های 'م- ش' و 'غ- ک' را در این راستا دستگیر کردند.
وی افزود: پس از انتقال خودروها به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان، ماموران در بازرسی تخصصی، 163 کیلو گرم مواد مخدر تریاک را که در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به توقیف این دو دستگاه خودرو خاطر نشان کرد: دو سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب ها:
تریاک ؛ مواد مخدر ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG