1403/01/31 15:58


3920
تاریخ انتشار: 1393/12/13 23:48
سرعت اینترنت بالاخص در شهرستان هائی همانند بهمئی به مثابه حرکت تیلر در زمین های کشاورزیست و دوام چراغ آن بر روی دستگاه های مودم ها به مانند نور کرم شب تاب در تاریکیست.گاهی پر پودن آنتن جهت ارتباط به مثابه خبر دادن چوپان درغگوست.

عصرجهان: سرعت اینترنت بالاخص در شهرستان هائی همانند بهمئی به مثابه حرکت تیلر در زمین‌های کشاورزیست و دوام چراغ آن بر روی دستگاه‌های مودم‌ به مانند نور کرم شب تاب در تاریکیست. گاهی پر پودن آنتنش به مثابه خبر دادن چوپان درغگوست. اینترنت با همین وضعیت، هراز چند گاهی قطع می‌گرددد. و کاربران در بی‌خبری می‌مانند.

ظهرامروز شبکه اینترنت و تلفن همراه از صبح تا اواسط شب در بهمئی قطع گردید. امکان اینکه از کسی بپرسی چرا نبود. اگر هم می‌بود فایدهای نداشت چون جوابی نمی‌گرفتی.
حکایت دسترسی مردم بهمئی به اینترنت همانند تشنه‌ای است که به لب چشمه برده شده اما فقط می‌توانند آب را مزمزه کند. چرا که سرعت اعلام شده صوری و حجم ارائه شده به سرعت برق و باد به پایان می‌رسد.
شاید برخی مدیران قطعی اینترنت برایشان اصلا مهم نباشد ولی باید گفت دوره ما به عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات معروف گشته و نیازی هم به آوردن ادله و استدلال در خصوص اهمیت اینترنت وجود ندارد. امروزه اینترنت در تمام زوایای زندگی خصوصی و اجتماعی مردم نفوذ نموده و شاید یکی پاسخ هائی که بتوان سئوال اکثر مردم در موضوع علت عدم سرمایه گزاری در بهئمی بدهیم همین وضعیت ناپایدار شبکه اینترنت است.
شرکت مخابرات استان باید در خصوص قطعی اینترنت به مشترکان خود خسارت پرداخت نماید. و به جای جوابیه از مردم عذر خواهی نماید.




Copy Right 2013 Artmis.ORG