1403/01/10 19:06


3933
تاریخ انتشار: 1393/12/14 23:48
تیم‌های پالایش نفت و صنایع پتروشیمی ماهشهر عصر امروز در هفته ششم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور به مصاف هم رفتند.

به گزارش عصر جهان به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، پالایش نفت آبادان و صنایع پتروشیمی ماهشهر در یک بازی غیر قابل پیشبینی و حساس نمایش خیره کننده‌ای مقابل هم داشتند در این بازی بازیکنان نفت در اغلب دقایق تیم بر‌تر میدان بودند اما در ‌‌نهایت در ثانیه پایانی با یک امتیاز بازی را به حریف خود واگذار کردند و تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در مقابل موفق شد با نتیجه ۹۵ بر ۹۴ پیروزی ارزشمندی در آبادان به دست اورند.

تیم فولاد هفت الماس قزوین در خانه دانشگاه آزاد پنجمین بازی این فصل خود را پشت سر گذاشت بازیکنان فولاد هفت الماس قزوین در مصاف با دانشگاه آزاد حرفی برای گفتن نداشتند و با گذشت زمان مسابقه رفته رفته اختلاف امتیاز بازی به سود تیم میزبان در حال افزایش بود و در ‌‌نهایت هم تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه ۹۲ بر ۴۰ بر اساس تفاضل گل بهتر از مهرام صدر نشین شود.
مهرام تهران در یک دیدار پر از حاشیه در گرگان مقابل تیم شهرداری گرگان به میدان رفت بازیکنان مهرام در کوار‌تر اول با سرعت بالای بازیکنان خود نتیجه ۲۶ بر ۱۵ به برتری رسیدند در کوار‌تر دوم اختلاف بازی باز هم به سود تیم می‌ه‌مان در جریان بود در کوار‌تر سوم بازی مهرامی موفق شدند ۵۰ بر ۲۵ از حریف خود پیش بیافتند. بازیکنان شهرداری گرگان بدون توجه به اختلاف پیش امده در تایم پایانی با ارئه یک بازی بر‌تر با وجود اینکه نتوانستند نتیجه را به سود خود تغییر دهند اما اختلاف را به ۷ امتیاز کاهش دادند و با نتیجه ۸۴ بر ۷۷ در خانه مغلوب مهرام تهران شدند.
پمینا و ثامن مشهد در اصفهان مقابل هم به میدان رفتند در کوار‌تر نخست این تیم ثامن بود که با اختلاف چند امتیاز پیش افتاد اما در ک. ار‌تر دوم بازیکنان پمینا موفق به جبران نتیجه شدند و نیمه نخست را با نتیجه ۳۸ بر ۳۶ به سود خود خاتمه دادند در کوار‌تر سوم بازی بازیکنان پمینا رفته رفته بازی را در دست گرفتند و با روند صعودی که داشتند در ‌‌نهایت با نتیجه ۸۷ بر ۷۸ به پیرئزی رسیدند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG