1403/01/10 06:03


4136
تاریخ انتشار: 1394/01/10 10:18
مسوول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
قنبری اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۴ تاکنون ۴۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده‌اند.

عصرجهان: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقوع دو مورد گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در منطقه بلهزار یاسوج ۱۴ نفر را راهی بیمارستان کرد.

محمدرضا قنبری در جمع خبرنگاران افزود: این دو مورد گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن به ترتیب در ساعت ۱۰ و ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد که اولی ۱۱ مسموم و دومی نیز سه مسموم داشت.

وی بیان کرد: ۱۴ مسموم این دو حادثه با اقدام به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ یاسوج و اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس از سوی یک اورژانس دیگر و اقدامات درمانی لازم از مرگ حتمی نجات و برای تکمیل درمان به بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر انتقال یافتند.

قنبری اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۴ تاکنون ۴۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده‌اند.

وی عنوان کرد: همگی این افراد گردشگر نوروزی هستند که با اقدام سریع و به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ یاسوج از مرگ نجات یافته‌اند.

قنبری ابراز داشت: به مسافران نوروزی و مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه می‌شود با توجه به سرد بودن هوا هنگام استفاده از وسایل گرمایشی مراقب بوده و نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG