1403/01/09 15:36


42428
تاریخ انتشار: 1395/05/12 04:00
جست و جو برای مردی که به زنان زیادی تجاوز کرده بود، پایان یافت.

به گزارش عصرجهان و به نقل از فارس، جست و جوی پلیس برای مرد جنایتکاری که با بالا رفتن از بالکن خانه‌های آپارتمانی در حومه شرقی سیدنی به زنان خانه‌دار تجاوز می‌کرد، پایان یافت.
به گفته پلیس، یک مهاجم جنسی از سال 1985 تا سال 2001 با ورود به خانه‌هایی که از قبل شناسایی کرده بود، به دخترها و زن‌های جوان خانه تعرض می‌کرد و در تحقیقات مشخص شد بعضی از شکارهای این مرد تبهکار نوجوان‌های 14 ساله بودند.


تجاوز های پی در پی این مرد استرالیایی که آرامش را از خانه‌های مردم ربوده به عنوان هولنا‌ک‌ترین تعرض های این کشور شناخته شده است. پلیس پس از پانزده سال جستجو توانسته مردی را دستگیر کند که او را عامل این جنایت ها می‌داند.
شنیده ها حاکی از آن است که این تبهکار همیشه نقاب داشته و برای اینکه شناسایی نشود صورت خود را می‌پوشانده و در بسیاری از موارد، گرمکن، ژاکت کش بافت پشمی و شورت فوتبال سبک بر تن داشته است.
پلیس بر این باور است که مجرم، بسیار حیله گر است و شیوه خود را در طول این سال ها، روز به روز جدیدتر کرده تا قربانیان خود را بیشتر غافلگیر کند. علاوه بر اینکه چهره‌ی او نیز تغییر کرده است.
توقف جنایت‌های هولناک این مرد تبهکار، پلیس استرالیا را نه تنها از تکاپو نینداخت، بلکه باعث شد مصمم‌تر از قبل به تحقیقات خود ادامه دهند تا امروز که توانسته‌اند به کمک تکنولوژی عامل این جنایت‌های وحشیانه را دستگیر کنند.



بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG