1403/02/01 16:10


42557
تاریخ انتشار: 1395/05/18 17:33
مراسم معارفه سرپرست جدید باشگاه استقلال با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره، مدیران باشگاه و تعدادی از پیشکسوتان برگزار شد

عصرجهان-مراسم معارفه سرپرست جدید باشگاه استقلال با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره، مدیران باشگاه و تعدادی از پیشکسوتان برگزار شد
در این مراسم سید رضا افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال همراه با تعدادی از اعضای هیات مدیره، مدیران واحدهای مختلف باشگاه و پیشکسوتانی مانند علی جباری، جواد قراب، مهدی کشاورز و اکبر کارگر جم حاضر بودند.
در ابتدای این جلسه هرکدام از حاضران پس از خوش آمد گویی به افتخاری صحبت هایی در خصوص شرایط فعلی باشگاه مطرح نمودند و نقطه نظرات خود را با سرپرست جدید استقلال مطرح کردند. ضمن اینکه پیشکسوتان حاضر در جلسه هم حمایت خود را از سرپرست جدید باشگاه، اعلام کردند.
همچنین افتخاری در این مراسم ضمن تشکر از حضور همه اعضا، دقایقی صحبت کرد. ایشان ضمن تشکر از اعتماد وزارت ورزش و حمایت اعضای هیات مدیره، اعلام کرد همه تلاش خود را برای موفقیت و افتخار آفرینی استقلال به کار خواهد گرفت و مختصری در خصوص سوابق مدیریتی خود در فوتبال صحبت کرد.
افتخاری گفت: پیش از هرچیز باید از زحمات همه مدیرانی که تا به امروز در استقلال کار کرده اند تشکر و قدردانی کنم. بدون تردید هدف همه ما موفقیت استقلال بزرگ است و اینکه این تیم بتواند در ایران و آسیا افتخار آفرینی کند.
وی افزود: من از همه مدیران قبلی باشگاه تشکر می کنم و به آقای افشارزاده بابت همه زحماتش خسته نباشید می گویم. با مدیران قبلی باشگاه در ارتباط خواهم بود تا از نقطه نظرات و پیشنهادات آنها کمک گرفته و بتوانیم بهترین روند را برای موفقیت استقلال به کار گرفته و باعث شادی و غرور هواداران شویم.
افتخاری ادامه داد: سرمایه اصلی باشگاه استقلال هواداران و پیشکسوتان هستند و تلاش همه مجموعه باشگاه استقلال بر این است تا رضایت هواداران میلیونی و پیشکسوتان محترم برآورده شود.
در پایان این جلسه هم افتخاری با پیشکسوتان باشگاه استقلال عکس یادگاری انداخت و از همه اعضای باشگاه استقلال تشکر کرد.
سوابق سرپرست جدید باشگاه استقلال
افتخاری در سال 1374 وارد دایره مدیریت فوتبال شد و سمت‌های مختلفی را از آن خود کرد. او در سال‌های 1374 تا 1375 دبیرکل فدراسیونی بود که ریاستش را داریوش مصطفوی ‌بر عهده داشت.
همچنین سرپرست جدید باشگاه استقلال در زمان مدیریت محسن صفایی فراهانی در فدراسیون فوتبال با عنوان سرپرست تیم ملی به فعالیتش ادامه داد و همراه تیم ملی پرستاره‌مان به جام جهانی 1998 فرانسه رفت.
وی در سال‌های 1385 تا 1386 نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و به‌صورت همزمان رئیس سازمان لیگ برتر بود. در آن دوران کیومرث هاشمی رئیس فدراسیون فوتبال بود.
افتخاری در سال‌های 1388 تا 1390 مدیرکل تربیت‌بدنی استان تهران بود و به‌صورت هم‌زمان به‌عنوان عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به فعالیت می‌پرداخت.
او در حال حاضر به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال و سرپرست سازمان لیگ فوتسال مشغول فعالیت است و از این به بعد باید باشگاه استقلال را نیز سرپرستی کند..

برچسب ها:
استقلال ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG