1403/01/09 15:43


53211
تاریخ انتشار: 1395/06/18 12:14
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر خبر داد:
سرهنگ زبیدی: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیسی به 8 فقره انواع سرقت از منازل اعتراف کردند و مالباختگان به اموالشان دست پیدا کردند

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر از دستگیری 3 سارق و کشف 8 فقره انواع سرقت منازل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جلیل زبیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود مجرمان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت گسترده و با بکارگیری حداکثر توان عملیاتی در مناطق جرم خیز شهرستان ماهشهر به اجرا درآمد.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس در اجرای انهدام این باند 3 سارق حرفه ای را در سطح شهرستان شناسایی و در چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیسی به 8 فقره انواع سرقت از منازل اعتراف کردند و مالباختگان به اموالشان دست پیدا کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی معرفی شدند، ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب مردم در رستای یاری کردن پلیس در پیشگیری و کشف جرائم گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
سرهنگ زبیدی در پایان بیان داشت: این پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضایی با هرگونه سرقت برخورد قانونی خواهد کرد و امنیت و آسایش را برای شهروندان گرامی به ارمغان خواهد آورد.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG