1403/01/10 15:52


53489
تاریخ انتشار: 1395/07/02 18:27
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از دستگیری قاتلان جوان طلافروش یزدی با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سرهنگ محمدرضا مزیدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حدود دو ساعت پیش قاتلان جوان طلافروش یزدی در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: پلیس یزد با عملیات شبانه‌روزی و بررسی‌های دقیق ردپای این سارقان را در یکی از استان‌های غربی پیدا کرد و با مراجعه به استان مورد نظر، هر دو سارق و قاتل را که با هم در یک مکان مخفی شده بودند، دستگیر کرد.
مزیدی بیان کرد: طلاهای سرقت شده توسط این افراد نیز توسط پلیس یزد کشف شد و به همراه قاتلان به استان منتقل می‌شود.
مزیدی خاطرنشان کرد: سارقان و قاتلان این جوان طلافروش سابقه‌دار هستند و به زودی به استان یزد منتقل شده و تحویل مقامات قضایی می‌شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد عنوان کرد: پس از انتقال قاتلان به یزد، جزئیات این قتل و سرقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
روز یکشنبه هفته جاری، دو سارق، جوان طلافروش که شاگرد یکی از زرگران یزد بود در پارکینگ مسجد ملا اسماعیل به قتل رساندند و با سرقت کلیدهای مغازه از وی، مقادیر قابل توجهی طلا سرقت کردند.
این قتل اذهان مردم استان یزد به ویژه بازاریان را مشوش کرده بود اما خوشبختانه با پیگیری‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای پلیس، سارقان و قاتلان در فاصله پنج روز از وقوع قتل دستگیر شدند.

برچسب ها:
سرقت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG