1403/01/10 03:40


63539
تاریخ انتشار: 1395/07/06 21:18
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از قتل یک زن در بندر امام خبر داد و گفت: سرنخ‌های بسیار خوبی از این جنایت به دست آمده و عامل یا عاملان آن به زودی دستگیر خواهند شد

عصرجهان-جلیل زبیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندر امام اظهار کرد: روز یکشنبه یک زن حدوداً 30 ساله در منزل مسکونی خود در منطقه 57 دستگاه بندر امام توسط فرد یا افرادی ناشناس با 46 ضربه چاقو به قتل رسید.
 
وی ادامه داد: قاتل یا قاتلان در ظاهر با انگیزه سرقت مرتکب این جنایت شده‌اند اما تحقیقات برای کشف نقاط تاریک این پرونده ادامه دارد و سرنخ‌های بسیار خوبی نیز در این رابطه به دست آمده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: تعداد ضربات چاقو و قساوت قلبی که عامل یا عاملان این جنایت از خود نشان داده‌اند، حکایت از انگیزه‌ای غیر از انگیزه سرقت دارد.
زبیدی افزود: تلاش برای دستگیری مسببان این جنایت خونین ادامه دارد و با توجه به سرنخ‌های بسیار خوبی که در این ارتباط به دست آمده، به دستگیری قریب‌الوقوع متهم امید بسیار داریم.
وی در پایان یادآور شد: مردم اطمینان کامل داشته باشند نیروهای انتظامی و امنیتی با جدیت تمام این پرونده را پیگیری و برای دستگیری عاملان این جنایت تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهند برد و همانگونه که در کوتاه‌ترین زمان ممکن عاملان سرقت‌های مسلحانه در آزادراه خلیج فارس را دستگیر کردند، متهم یا متهمان این قتل را نیز گرفتار چنگال تیز قانون خواهند کرد/فارس


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG