1403/02/01 18:55


63812
تاریخ انتشار: 1395/07/17 13:31
عصرجهان - پیشکسوت فوتبال ایران با ابراز تاسف از بی احترامی صورت گرفته به مرحوم جدیکار و غلامحسین مظلومی، گفت: افرادی که این کار را انجام داده اند بویی از انسانیت نبرده‌اند.

به گزارش عصرجهان و به نقل از ایسنا، پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا پیگیر این شده که مشخص شود چه فردی به مزار مرحوم غلامحسین مظلومی بی احترامی کرده، اظهار کرد: به‌ هر حال مسئولان در حال پیگیری امر هستند، ولی بعید می‌دانم فردی که این کار زشت را انجام داده شناسایی شود چرا که در آنجا دوربینی وجود نداشته است. واقعا برای من جای تعجب دارد که به مزار افرادی مثل غلامحسین مظلومی و بیوک جدیکار که آزارشان به کسی نرسید توهین می‌شود. کسی که این کار را انجام داده بویی از انسانیت نبرده است. وقتی یک نفر زنده است و اتفاقی مشابه رخ می دهد می‌گوییم که حتما مشکل شخصی داشته، ولی این دو عزیز در بین ما نیستند. این مساله ارتباطی به فوتبال ندارد. افرادی که این کار را کرده‌اند بویی از انسانیت نبرده‌اند. یک انسان هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهد.
وی در پاسخ به سوالی درباره بازی ایران و کره، گفت‌: من قبلا هم گفته‌ام که کارلوس کی‌روش به دنبال کسب سه امتیاز بازی‌ها است. او با تدابیر و برنامه‌ای که چیده بود موفق شد ازبکستان را شکست دهد. واقعا سه امتیاز خوبی بود که در آن بازی به دست آوردیم ولی من فکر می‌کنم که تدبیر کی‌روش در مقابل کره جنوبی متفاوت خواهد بود و امیدواریم که آن سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.
پیشکسوت فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به برگزاری دیدار ایران و کره در روز تاسوعا چیست؟ اظهار کرد: مردم ما خودشان همه چیز را رعایت می‌کنند. چند سال پیش بازی استقلال و دالیان در شرایطی مشابه برگزار شد. به‌ هر حال مردم در این ایام به دنبال عزاداری برای امام حسین (ع) هستند و سخت است که بازی را در چنین روزی برگزار کنیم. به نظرم مسئولان فرهنگی باید تماشاگران را مدیریت کنند تا بتوانیم بهره‌برداری مثبتی از این بازی داشته باشیم. اگر بتوانیم کار فرهنگی کنیم ۱۰۰ هزار عزادار با شور حسینی به تیم کمک می‌کنند تا کره را ببریم.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG