1403/01/31 16:31


7350
تاریخ انتشار: 1394/08/12 08:58
شهردار لیکک:
جهانیانی گفت: مردم شهرستان بهمئی بطور کامل مسائل و خدمات مسئولان را رصد کرده و عملکرد همه مدیران بخصوص در بخش خدمات رسانی در حوزه عمرانی را می بینند.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: شهردار لیکک با تاکید بر اینکه در مقابل خواسته های غیرقانونی فرماندار شهرستان کوتاه نمی آیم گفت: از روزی که آقای رحمانی بعنوان فرماندار بهمئی منصوب شدند در محافل عمومی و رسانه ها به تخریب اینجانب اقدام نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، امین جهانیانی شهردار لیکک در گفتگو با یکی از سایت های محلی با اشاره به اینکه در مقابل خواسته های غیرقانونی فرماندار شهرستان بهمئی کوتاه نمی آیم گفت: از روزی که آقای رحمانی بعنوان فرماندار بهمئی منصوب شدند در محافل عمومی و رسانه ها به تخریب اینجانب اقدام نموده است.

مهندس جهانیانی با بیان این مطلب افزود: تا کنون در دو جلسه ای که با فرماندار داشتم تاکید کردم که هدف ما باید خدمت رسانی به شهر محروم و مردم آن باشد نه موضع گیری و تخریب یکدیگر.

وی با بیان اینکه اگر من نتوانستم خواسته های آقای رحمانی را اجابت کنم، یا خواسته های وی خلاف قانون بود و قانون اجازه چنین کاری را به ما نمی داد، یا توان مالی شهرداری لیکک اجازه انجام چنین عملی را به شهرداری نمی دهد.

شهردار شهر لیکک تصریح کرد: مردم شهرستان بهمئی بطور کامل مسائل و خدمات مسئولان را رصد کرده و عملکرد همه مدیران بخصوص در بخش خدمات رسانی در حوزه عمرانی را می بینند.

این مسئول اظهار داشت: امیدوارم فرماندار شهرستان پیش از مصاحبه با رسانه ها و صدا و سیمای مرکز استان در مورد کیفیت پایین پروژه های شهرداری، از طریق دفتر فنی استانداری کیفیت بالای پروژه ها را بررسی نماید.

جهانیانی با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز استان نیز گفت: از صدا و سیمای مرکز استان انتظار می رود بجای پخش مصاحبه های بعضا مغرضانه، حقایق و مستندات موجود را به اطلاع مردم برساند.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG