1403/01/30 14:52


7499
تاریخ انتشار: 1394/08/22 02:27
قربانی قدبلند و موهای بلوندی داشت. او مجرد بود و با مادر و برادرش زندگی می‌کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، کریستور می، که 50 سال دارد بعد از دیدن زنی در کلوپ، او را به قصد تعرض ربود و پس از اتمام هدف شومش، او را خفه کرد و جنازه‌اش را در وان حمام سلاخی کرد. قربانی که تریسی ردفورد نام دارد و 47 ساله است، هیچ آشنایی با متهم نداشت.

بر اساس گزارش پلیس، همسایه کریستور، پلیس را به بهانه پیچیدن بوی عجیبی مانند گوشت فاسد در اطراف واحد مسکونی متهم در جریان می‌گذارد و وقتی پلیس به محل حادثه اعزام می‌شود با صحنه عجیب و هولناکی روبرو می‌شود؛ وان حمام سراسر خون و تکه‌های بدن قربانی که در کمد و کابینت آشپزخانه پنهان شده است. سر بریده شده تریسی در نزدیکی باشگاه راگبی در غرب لندن یافت شد.

پلیس محلی لندن در ادامه افزود: قربانی قدبلند و ریزاندام بود که موهای بلوندی داشت. او مجرد بود و با مادر و برادرش زندگی می‌کرد. از شواهد برمی‌آید که متهم این اقدامات را به عمد و با هدف واضح خشونت و نفرت انجام داده است. شرایط پیرامون مرگ قربانی بسیار وحشتناک و دلخراش است.

گفتنی است کریستوفر به اتهام آدم ربایی، تعرض ، قتل عمد و وحشیانه قربانی دستگیر و بازداشت شد و بعد از تکمیل اسناد و مدارک تکمیلی از جنایت متهم، پرونده او به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG