اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191841
تاریخ انتشار: 1396/12/07 14:21
حدود ساعت 10 صبح امروز ایستگاه پمپاژ نفت بهره‌برداری دره‌نی تأسیسات نوران بخش ابوالفارس رامهرمز دچار آتش‌سوزی شد که 20 خودروی آتش نشانی برای اطفای حریق در منطقه مستقر شدند.

عصرجهان- حدود ساعت 10 صبح امروز ایستگاه پمپاژ نفت بهره‌برداری دره‌نی تأسیسات نوران بخش ابوالفارس رامهرمز دچار آتش‌سوزی شد.
به گفته یکی از مسئولان محلی این ایستگاه چند روزی بود که در دست تعمیر قرار داشت. که بنا به دلایلی که فعلاً مشخص نیست دچار حریق شد.
منابع مستقر در محل حادصه می‌گویند خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و آتش آن نیز در دست کنترل است.هرچند خاموش کردن کامل حریق ممکن است به طول بیانجامد.ولی اگر آتش دوباره از کنترل خارج نشود حدود 2 یا 3 ساعت دیگر آتش کامل خاموش می‌شود.


هم‌اکنون بیش از 20 ماشین آتش‌نشانی در حال خاموش کردن آتش هستند. عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و مسئولان شهرستان رامهرمز در محل حضور دارند.
حدود پنج روستا در نزدیکی این تأسیسات قرار دارند که روستای «کوه گرده» با بیش از 60 خانوار و حدود 350 نفر جمعیت برای ایمنی بیشتر اهالی، تخلیه‌شده است.
بخش ابوالفارس در 35 کیلومتری شهرستان رامهرمز قرار دارد و جاده‌ای نسبتا کوهستانی دارد که برای رفتن به آنجا حدود 40 دقیقه زمان می‌برد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*